Hmm, wygląda to na całkiem niezły pomysł, na Bronowicach jest nadpodaż w kierunku PWŚ i niedobór kursów w kierunku dworca.
Jeśli wróci "6" do Salwatora w pełnych godzinach, to taka "x3" mogłaby pojechać wg mnie przez Westerplatte.
Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
-
CzarnaPerla
- Pasażer
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 mar 2025, 1:12
Re: Układ linii po otwarciu trasy przez Meissnera - projekt Kaszmira [T]
Odpada - na Makach potoki są obustronne, generowane przez Kampus UJ i biurowce w okolicach pętli. Gmeranie przy takcie negatywnie odbiłoby się na pasażerach nie tylko 18, ale i 52, które i tak w szczycie jeżdżą wypchane, zwłaszcza od Ronda Grunwaldzkiego do Norymberskiej.karol dżonson pisze: 24 paź 2025, 15:42 Dodatkowe punkty jeśli udałoby się stworzyć takt 6+5+4 na wspólnym odcinku 18 i 43, ale to podchodzi już pod kombinatorstwo. Wtedy 18 jeździłaby na Ruczaju w takcie 6+9, co prawda byłoby to w stronę odwrotną do potoków więc raczej do zniesienia, natomiast pętla na Makach pewnie miałaby swoje obiekcje co do tego pomysłu. To już tak bardziej jako wisienka na torcie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości
