Jeśli światła na tym przejściu będą działać tak, jak te przy tunelu, czyli trzeba będzie klę… znaczy klikać i czekać parę minut na zielone trwające kilka sekund… to ja podziękuję jako osoba przesiadająca się tam z pociągu.yosujiro pisze: 28 lis 2025, 9:26 Jedyne co obowiązkowo powinno być zrobione dla poprawy przepustowości, to postawienie świateł na przejściu dla pieszych od strony wjazdu do jednostki wojskowej.
Wrocławska, Stara Krowodrza
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Co myślicie o takich propozycjach :
1. Trzy propozycje wydłużenia trasy linii 189:
A. PLAC CENTRALNY - ... - Nowy Kleparz - Wrocławska - Czyżewskiego - Głowackiego - Piastowska - CICHY KĄCIK
B. PLAC CENTRALNY - ... - Nowy Kleparz - Wrocławska - Czyżewskiego - Głowackiego - Bronowicka - Balicka - Na Błonie -
- BRONOWICE MAŁE
C. PLAC CENTRALNY - ... - Nowy Kleparz - Wrocławska - Czyżewskiego - Głowackiego - Bronowicka - Armii Krajowej -
- Rondo Ofiar Katynia - Radzikowskiego - Wizjonerów ( powrót: Wizjonerów - Armii Krajowej ) - WIZJONERÓW
2. Nie wydłużamy linii 189, a uruchamiamy nową linię na następującej trasie:
DWORZEC GŁÓWNY WSZCHÓD - Kalinowskiego tunel - Pawia - Al. Słowackiego - Nowy Kleparz - Wrocławska -
- Czyżewskiego - Głowackiego - Bronowicka - Armii Krajowej - Rondo Ofiar Katynia - Radzikowskiego - Wizjonerów
( powrót: Wizjonerów - Armii Krajowej ) - WIZJONERÓW
3. Nie wydłużamy linii 189, a uruchamiamy nową linię na następującej trasie :
A. AZORY - Weissa - Jaremy - Czerwieńskiego - Radzikowskiego ( powrót: Radzikowskiego - Weissa ) - Czyżewskiego -
- Głowackiego - Piastowska - CICHY KĄCIK
B. AZORY - jak w wersji A - Cichy Kącik - Piastowska - Królowej Jadwigi - Focha - Piłsudskiego - Straszewskiego - Podzamcze -
- Powiśle ( powrót : Powiśle - Zwierzyniecka - Straszewskiego ) - NOWY ŚWIAT
1. Trzy propozycje wydłużenia trasy linii 189:
A. PLAC CENTRALNY - ... - Nowy Kleparz - Wrocławska - Czyżewskiego - Głowackiego - Piastowska - CICHY KĄCIK
B. PLAC CENTRALNY - ... - Nowy Kleparz - Wrocławska - Czyżewskiego - Głowackiego - Bronowicka - Balicka - Na Błonie -
- BRONOWICE MAŁE
C. PLAC CENTRALNY - ... - Nowy Kleparz - Wrocławska - Czyżewskiego - Głowackiego - Bronowicka - Armii Krajowej -
- Rondo Ofiar Katynia - Radzikowskiego - Wizjonerów ( powrót: Wizjonerów - Armii Krajowej ) - WIZJONERÓW
2. Nie wydłużamy linii 189, a uruchamiamy nową linię na następującej trasie:
DWORZEC GŁÓWNY WSZCHÓD - Kalinowskiego tunel - Pawia - Al. Słowackiego - Nowy Kleparz - Wrocławska -
- Czyżewskiego - Głowackiego - Bronowicka - Armii Krajowej - Rondo Ofiar Katynia - Radzikowskiego - Wizjonerów
( powrót: Wizjonerów - Armii Krajowej ) - WIZJONERÓW
3. Nie wydłużamy linii 189, a uruchamiamy nową linię na następującej trasie :
A. AZORY - Weissa - Jaremy - Czerwieńskiego - Radzikowskiego ( powrót: Radzikowskiego - Weissa ) - Czyżewskiego -
- Głowackiego - Piastowska - CICHY KĄCIK
B. AZORY - jak w wersji A - Cichy Kącik - Piastowska - Królowej Jadwigi - Focha - Piłsudskiego - Straszewskiego - Podzamcze -
- Powiśle ( powrót : Powiśle - Zwierzyniecka - Straszewskiego ) - NOWY ŚWIAT
-
pjetrek
- Ekspert
- Posty: 799
- Rejestracja: 22 gru 2020, 17:31
- Polubił: 2 razy
- Otrzymał polubienie: 2 razy
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Ten wariant 3B chyba ma najwięcej sensu, bo 3A to zbyt krótki, żeby miał jakieś sensowne napełnienia.
Najbardziej racjonalne jest przedłużenie 189, ale Wrocławska (korek), Czyżewskiego (korek), Piastowska do MS z obu stron (korek). Ta linia zanim dojedzie z Cichego Kącika na swoją starą trasę, już będzie jeden kurs w plecy... :/
A gdyby to miało być coś z Azorów w stronę Alej, to może i wreszcie uda się zlikwidować tę protezę 494 i zrobić normalną linię 194, co też poprawi jej punktualność.
Najbardziej racjonalne jest przedłużenie 189, ale Wrocławska (korek), Czyżewskiego (korek), Piastowska do MS z obu stron (korek). Ta linia zanim dojedzie z Cichego Kącika na swoją starą trasę, już będzie jeden kurs w plecy... :/
A gdyby to miało być coś z Azorów w stronę Alej, to może i wreszcie uda się zlikwidować tę protezę 494 i zrobić normalną linię 194, co też poprawi jej punktualność.
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Ja zaś pomyślałem aby właśnie wykorzystać 494 i puścić AZORY - Weissa, Radzikowskiego, Czyżewskiego, Głowackiego, Piastowska, Czarnowiejska - ....... OS. POD FORTEM.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 827
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
- Polubił: 42 razy
- Otrzymał polubienie: 54 razy
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Jedyne co winno się aktualnie zmienić w 494 to jak najszybsze scalenie go ze 194.
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Ewentualnie można "494" wykorzystać po otwarciu 8PU albo nową linię jak wyżej AZORY - ...Konopnickiej - Nowoorawska - Rydlówka - Kapelanka - 8PU - Zawiła... - OS. POD FORTEMJelczyk pisze: 02 gru 2025, 23:12 Ja zaś pomyślałem aby właśnie wykorzystać 494 i puścić AZORY - Weissa, Radzikowskiego, Czyżewskiego, Głowackiego, Piastowska, Czarnowiejska - ....... OS. POD FORTEM.
Może być tam ciasno na Nowoorawskiej, ewentualnie można skierować przez Mateczny i Rydlówką (powrót: al. Skrzyneckiego - Rzemieślnicza), ale to już będzie bardziej naokoło albo po prostu Kapelanką tak jak obecnie.
- Bautosz
- Specjalista
- Posty: 273
- Rejestracja: 26 wrz 2024, 20:40
- Lokalizacja: Płaszów
- Polubił: 35 razy
- Otrzymał polubienie: 11 razy
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Moim zdaniem Kraków potrzebuje częstych linii, również autobusowych. Jak zaczyna się daną relację dzielić na różne warianty to potem się cały takt zaczyna rozjeżdżać ze względu na to, jaki priorytet autobusy mają w wielu miejsach (żaden)
- Kaszmir
- Administrator
- Posty: 7202
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 24 razy
- Otrzymał polubienie: 43 razy
- Kontakt:
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Nawet jeśli obecnie ciężko to wprowadzić bo oznaczałoby zabranie Azorom autobusu, to mam cichą nadzieję, że najpóźniej otwarcie torowiska tramwajowego będzie taką okazją.michal49944 pisze: 02 gru 2025, 23:18Jedyne co winno się aktualnie zmienić w 494 to jak najszybsze scalenie go ze 194.
-
pjetrek
- Ekspert
- Posty: 799
- Rejestracja: 22 gru 2020, 17:31
- Polubił: 2 razy
- Otrzymał polubienie: 2 razy
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Ale patrząc realnie na zapełnienie 494 na ostatnim odcinku, to zabranie tego autobusu Azorom nie zmieniłoby wiele. Linia 494 pustoszeje głównie na przystanku Makowskiego, a dalej do pętli jadą już pojedyncze osoby.Kaszmir pisze: wczoraj, 11:14 Nawet jeśli obecnie ciężko to wprowadzić bo oznaczałoby zabranie Azorom autobusu, to mam cichą nadzieję, że najpóźniej otwarcie torowiska tramwajowego będzie taką okazją.
Nie jestem przekonany do tego, aby dziurę na Głowackiego łatać kosztem mieszkańców al. Kijowskiej. Jeśli już radni chcą nowej linii to niech wygospodarują na nią środki. A sytuacja komunikacyjna na Starej Krowodrzy jest trudna i przydałoby się raczej wzmocnienie niż dodatkowe cięcia.
- karol dżonson
- Pasażer
- Posty: 41
- Rejestracja: 24 wrz 2025, 17:33
- Polubił: 6 razy
- Otrzymał polubienie: 4 razy
Re: Wrocławska, Stara Krowodrza
Nie ma co myśleć o przekierowywaniu czegokolwiek z Kijowskiej (chyba że ew. 102), bo tak jak pisałem wcześniej, rano tam jest taki sajgon że ja bym się prędzej skłaniał ku wprowadzeniu f5 na 194. Jeśli będą wprowadzane kolejne wzmocnienia na Klinach, w postaci wydłużonego 136/722/124/506/M1/spływu kajakowego, to one jak najbardziej miałyby tam sens.Jelczyk pisze: 02 gru 2025, 23:12 Ja zaś pomyślałem aby właśnie wykorzystać 494 i puścić AZORY - Weissa, Radzikowskiego, Czyżewskiego, Głowackiego, Piastowska, Czarnowiejska - ....... OS. POD FORTEM.
Ewentualnie, jakoś zawsze mnie to tkwiło że z Płaszowa ani nie ma linii na Aleje, ani nie ma nawet takich propozycji. Takowa byłaby dość niezłym kandydatem na ten odcinek - tu korek, tam korek, przy pętli korek, przy drugiej też, ale za to w środku trasy też jest korek. Ale przy obecnych finansach to raczej pomysł na przyszłą dekadę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 3 gości
