Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wyjechał tylko jeden skład i naprawdę to żaden przecierak skoro wszystkie składy pomimo okresu jesienno zimowego wciąż jeżdżą na jednym pantografie.
- Kaszmir
- Administrator
- Posty: 7254
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 60 razy
- Otrzymał polubienie: 87 razy
- Kontakt:
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Z mapek opublikowanych we wrześniu wynika, że Miasto odpuszcza tramwaj wzdłuż Piastowskiej i Głowackiego. W zamian miałoby powstać połączenie Azorów przez al. Kijowską do Biprostalu, bez spięcia z linią na Cichy Kącik.Ankin pisze: 22 gru 2025, 17:06Ciągle natomiast gdzieś w perspektywie planów na bardzo daleką przyszłość majaczy "spięcie" Azorów z Bronowicami i dalej z Cichym Kącikiem.
Plac Centralny jest o tyle trudny, że nie ma tam toru do postoju, tramwaje musiałyby zawracać i od razu ruszać w powrotną trasę by nie blokować peronów liniom tranzytowym. Acz to dobrze bo wg mnie "44" (czy jego iteracje) jest potrzebne na al. Solidarności, wszak to jeden z nielicznych ciągów bez tramwaju f7,5 i "4+44" miało dać tego namiastkę. Idealnie gdyby "44" mogło kończyć na zaj. Nowa Huta, jeśli nie ma takiej możliwości to Kopiec Wandy tak jak dotychczas też jest dobry.Kowalik pisze: 22 gru 2025, 18:20Z czwórka sądzę, że po zwiększeniu częstotliwości i likwidacji 75 i innych jej pochodnych, wystarczyłoby nadmiarową ilość kursów w kierunku Wzgórz skrócić do Placu Centralnego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: boms i 5 gości
