Bayer2003 pisze: 09 lis 2020, 22:29
Zgodzisz się chyba jednak, że wobec nadmiaru taboru 26m oraz deficytu 40m+ powinno być ich stworzonych najwięcej ile technicznie się da (z pewnością te możliwości przekraczają obecne 6, chociaż nie są nieskończone).
Zgodzić się zgodzę, ale realia mamy takie że kilka lat żyliśmy bez trojskładów i nawet na forach rzadko przewijał się temat ich powrotu, chociaż pojemnych tramwajów brakowało już wcześniej.
Nigdy też nie było tak, że "4", "50" i "52" były obsługiwane tylko przez tabor 40m+, chyba nawet w okresie wiosennych super cięć w tym roku zdarzały się krótsze wagony, mimo że brygad było mało.
Dlatego obawiam się, że pewnego dnia Ufoki rozepną i tyle.
Bayer2003 pisze: 09 lis 2020, 22:29
Co do samych akumulatorów - nie rozumiem, dlaczego MPK tak podkreśla ich obecność w STL.
Propaganda. Rozumiem wspomnieć na etapie przetargu, dostaw, testów tego rozwiązania potem na to już zrobiło się nudne. Kaszmir podał możliwe rozwiązania, ale to w perspektywie wielu lat, ktoś wie ile teraz brygad jeździ po 1O?
Zieleńczanin pisze: 09 lis 2020, 23:00
Według mnie to także kwestia torowiska przez Aleje, aby trochę odciążyć 1O, szczególnie odcinkiem od NK do Pl. Inwalidów, którym niemal na pewno pojedzie "4".
Torowisko przez Aleje spoko, ale:
-czwórka nie będzie jeździć pod Bagatelę?
-nie będzie obsługiwana przez tabor 40m+?
