Z "4" problem jest taki, że obecny wariant w którym istnieje "4" i "44" powoduje także osłabienie pozycji tej linii na ciągu bronowickim. Przed remarszrutyzacją była to jedna z ważniejszych linii na tym ciągu, nie bez powodu była i nadal jest obsługiwana taborem 40m+. Uważam, że nadal ta linia ma potencjał i według mnie lepszym byłoby zwiększenie tej linii częstotliwości.Kaszmir pisze: ↑03 lis 2020, 10:15"4" na odcinku Kombinat - Wzgórza Krzesławickie ma małe zapełnienia i akurat w tej części miasta rozumiem wydzielenie kursów jako "44". Gdyby znalazły się na to pieniądze, to chyba wolałbym wydłużenie w te rejony np. "482" niż "44".kot_feliks pisze: ↑03 lis 2020, 0:28I zdecydowanie zamiast powrotu tych potworków wolałbym np. zwiększenie f na '4 i '19'.
Zgadzam się, że na odcinku Kombinat-Wzgórza Krzesławickie f=7,5 mogłoby być lekką nadpodażą, lecz w tym przypadku zamiast rozdrabniania tej ważnej linii jaką jest "4", można po prostu skrócić co drugi jej kurs do Kopca Wandy.