Że coś takiego jak rozumiem?Aułrora pisze: 22 gru 2025, 19:53 Szkoda, że nikt nie próbował przedstawić wariantu idącego wzdłuż Zawiłej, cmentarza oraz Orzechowej. Tak aby jak najmniej lasu, który jest uczęszczany jak najmniej ucierpiał podczas inwestycji.![]()
Ja mam takie wrażenie, że kompletnie nie potrafią wytłumaczyć swoich działań i przez to nawet takie pomysły są uwalane...
Bo tak szczerze to by nawet skorzystali na tym mieszkańcy ws. Orzechowej czy Jeleniogórskiej, cmentarz byłby bezpieczniejszy bo wiele drzew już kołysze się w stronę cmentarza co przy wichurach może być niebezpieczne + dojazd do BF byłby nawet szybszy niż w jakimkolwiek wariancie przez Żywiecką.

Kiedyś też myślałem o czymś takim, trzeba było wcześniej założyć konto a nie tyle lurkować. Do ww. plusów mogę dorzucić też:
1.)Możliwość wyprowadzenia pętli na Borku z ciemnej komuny
2.)Brak konieczności przekierowywania żadnych linii z sąsiednich ciągów (w porównaniu z raczej już pogrzebaną opcją przez 8PU)
3.)W porównaniu z wariantem przez 8PU i Kapelankę dojazd na Stradom jest tylko o 200m dłuższy(!), zaś w porównaniu z trasą przez CM jest aż o 2 kilometry krótszy(!!)
4.)Ten wariant ani trochę nie kłóci się z metrem (które nie umożliwi dojazdu na R. Matecznego, Koronę, ani Stradom). Nie kłóci się nawet z aktualną trasą 194
Trzeba o tym wspomnieć na konsultacjach... aha no tak
