Rozdział taboru - tramwaje

- Tabor, przetargi, rozdysponowanie wozów, dane techniczne
krakus
Specjalista
Posty: 211
Rejestracja: 26 sie 2020, 22:14
Otrzymał  polubienie: 12 razy

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: krakus » wczoraj, 23:23

Wyjechał tylko jeden skład i naprawdę to żaden przecierak skoro wszystkie składy pomimo okresu jesienno zimowego wciąż jeżdżą na jednym pantografie.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 7254
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Polubił: 60 razy
Otrzymał  polubienie: 87 razy
Kontakt:

Re: Rozdział taboru - tramwaje

Post autor: Kaszmir » dzisiaj, 0:03

Ankin pisze: 22 gru 2025, 17:06Ciągle natomiast gdzieś w perspektywie planów na bardzo daleką przyszłość majaczy "spięcie" Azorów z Bronowicami i dalej z Cichym Kącikiem.
Z mapek opublikowanych we wrześniu wynika, że Miasto odpuszcza tramwaj wzdłuż Piastowskiej i Głowackiego. W zamian miałoby powstać połączenie Azorów przez al. Kijowską do Biprostalu, bez spięcia z linią na Cichy Kącik.
Kowalik pisze: 22 gru 2025, 18:20Z czwórka sądzę, że po zwiększeniu częstotliwości i likwidacji 75 i innych jej pochodnych, wystarczyłoby nadmiarową ilość kursów w kierunku Wzgórz skrócić do Placu Centralnego.
Plac Centralny jest o tyle trudny, że nie ma tam toru do postoju, tramwaje musiałyby zawracać i od razu ruszać w powrotną trasę by nie blokować peronów liniom tranzytowym. Acz to dobrze bo wg mnie "44" (czy jego iteracje) jest potrzebne na al. Solidarności, wszak to jeden z nielicznych ciągów bez tramwaju f7,5 i "4+44" miało dać tego namiastkę. Idealnie gdyby "44" mogło kończyć na zaj. Nowa Huta, jeśli nie ma takiej możliwości to Kopiec Wandy tak jak dotychczas też jest dobry.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości