Strona 43 z 43

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

: 19 gru 2025, 22:46
autor: Kacper
Kaszmir pisze: 19 gru 2025, 10:46 Wydaje się, że oferta połączeń z tego ciągu mogłaby być szersza. Otwarcie tramwaju przez Meissnera i konieczność redukcji liczby linii w Czyżynach jest dobrą okazją, by wzmocnić trasę przez al. Pokoju. Czy jednak tak będzie?
Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

: 19 gru 2025, 23:41
autor: Kaszmir
Kacper pisze: 19 gru 2025, 22:46Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.
Jednocześnie, o ile w relacji z Huty do ronda Mogilskiego trasa przez al. Pokoju rzeczywiście wychodzi kilka minut dłużej, tak przejazd do samego r. Grzegórzeckiego jest konkurencyjny: "10" i "22" jadą obecnie praktycznie tyle samo. Stąd, zwłaszcza wobec przeciążonej Mogilskiej, ciąg przez al. Pokoju mógłby mieć wzięcie jako połączenie z Zabłociem, Kazimierzem czy Podgórzem.

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

: 20 gru 2025, 0:31
autor: karol dżonson
Kacper pisze: 19 gru 2025, 22:46 Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.
Jedynka w relacji Poczta->Czyżyńskie jedzie 4 minuty dłużej niż 52, ale z powrotem różnica ta wynosi tylko jedną minutę (według strony mpk). Mniej niż mogłoby się wydawać

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

: 21 gru 2025, 23:35
autor: clash
Kacper pisze: 19 gru 2025, 22:46 Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.
Najbardziej zadowoleni będą ci z odcinka R. Czyżyńskie - Wieczysta.