Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.Kaszmir pisze: 19 gru 2025, 10:46 Wydaje się, że oferta połączeń z tego ciągu mogłaby być szersza. Otwarcie tramwaju przez Meissnera i konieczność redukcji liczby linii w Czyżynach jest dobrą okazją, by wzmocnić trasę przez al. Pokoju. Czy jednak tak będzie?
Komunikacja miejska w 2025 roku
-
Kacper
- Znawca
- Posty: 112
- Rejestracja: 08 paź 2022, 16:35
- Polubił: 14 razy
- Otrzymał polubienie: 8 razy
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
- Kaszmir
- Administrator
- Posty: 7252
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 60 razy
- Otrzymał polubienie: 86 razy
- Kontakt:
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Jednocześnie, o ile w relacji z Huty do ronda Mogilskiego trasa przez al. Pokoju rzeczywiście wychodzi kilka minut dłużej, tak przejazd do samego r. Grzegórzeckiego jest konkurencyjny: "10" i "22" jadą obecnie praktycznie tyle samo. Stąd, zwłaszcza wobec przeciążonej Mogilskiej, ciąg przez al. Pokoju mógłby mieć wzięcie jako połączenie z Zabłociem, Kazimierzem czy Podgórzem.Kacper pisze: 19 gru 2025, 22:46Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.
- karol dżonson
- Miłośnik
- Posty: 58
- Rejestracja: 24 wrz 2025, 17:33
- Polubił: 24 razy
- Otrzymał polubienie: 40 razy
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Jedynka w relacji Poczta->Czyżyńskie jedzie 4 minuty dłużej niż 52, ale z powrotem różnica ta wynosi tylko jedną minutę (według strony mpk). Mniej niż mogłoby się wydawaćKacper pisze: 19 gru 2025, 22:46 Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.
-
clash
- Miłośnik
- Posty: 88
- Rejestracja: 28 mar 2025, 19:29
- Polubił: 4 razy
- Otrzymał polubienie: 9 razy
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Najbardziej zadowoleni będą ci z odcinka R. Czyżyńskie - Wieczysta.Kacper pisze: 19 gru 2025, 22:46 Tutaj wychodzi, że kolejny raz chyba największym problemem al. Pokoju jest nieatrakcyjny czas przejazdu przez zagęszczenie przystanków. Gdyby nie to, przekierowanie większej liczby kursów łączących Nową Hutę z "miastem" nie byłoby aż takim problemem i można by na Mogilskiej wygospodarować więcej miejsca dla linii z Meissnera. Dzięki temu (prawie) wszyscy mogliby być zadowoleni - Al. Pokoju zyskuje nowe relacje, pasażerowie tranzytowi wychodzą na 0, a Meissnera i Mogilska nie muszą aż tak kłopotać się jak przejąć większość ruchu wschód-zachód w prawie milionowym mieście.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Maciek11 i 6 gości
