Skład RW153+RB553 jeździ dzisiaj na "13" .
Dziś za to miała miejsce kolizja HW115 z samochodem - ile w ogóle E1 jeszcze pozostało?
Skład RW153+RB553 jeździ dzisiaj na "13" .
No to jeżdżą takimi odrapańcami, jakby nie mieli czym. Ponadto RW153 jest przegięty taki garbusek. Długo ten skład nie pojeździ gwarantuję.
Niespełna 50 metrowy potwór, spełnienie najskrytszych marzeń miłośników. Niejaki Ufok to mu może co najwyżej podwozie czyścić.
Zawsze przy kolejnych dostawach Stadlerów, mogą - zamiast kasować cały skład wiedeńców - skasować wyłącznie przyczepy c3, a zostawić E1tomta1 pisze: ↑26 lis 2022, 8:33 Wg spisu PSMKMS skasowano #HW168 i #HW169 i tym samym pozostało tylko siedem wagonów E1 solo (101, 115, 118, 119, 171, 172, 173). Biorąc pod uwagę, że linia „16” wymaga obsługi przez 5 brygad, mogę przypuszczać (albo chcę przypuszczać), że E1 solo pozostaną tylko do obsługi „16”, a linia „21” przejdzie na tabor niskowejściowy, względnie 2x105Na, jeśli gdzieś będą musieli je upchać.
Na razie tak się dzieje - skasowano HW169 i HW174, czyli odpowiednio solówkę i skład w najgorszym stanie technicznym.impuls pisze: ↑26 lis 2022, 10:14 Według planów miało pozostać 10 solówek po dostawach Stadlerów II. W tym roku miały być tylko cztery kasacje i nie miało być już dostaw używanych wagonów. Jak widać życie szybko weryfikuje plany i MPK je zmienia. Teraz jest okres przejściowy. Na pewno do kasacji pójdą ostatnie trzy E1 bez modernizacji HW171, HW172, HW173 które są w złym stanie technicznym.
Na "44" jeszcze mogłyby się one przydać, chociaż nie wiadomo kiedy ta linia wróci.
Składy E1+c3 faktycznie mają problem z hamowaniem (zwłaszcza w dniach kiedy torowisko jest śliskie), jednak o rzekomej ustawie o doczepach biernych słyszę już od jakiegoś czasu, ale jej treść/źródło to chyba wiedza tajemna . Ustawa taka faktycznie obowiązuje w autobusach, jednak czy w tramwajach wejdzie - wątpię. Myślę też, że nawet jakby taka faktycznie weszła, nie będzie ona dotyczyć tramwajów historycznych, a składy z lat 60-tych zdecydowanie będzie się dało pod tą kategorię podciągnąć.impuls pisze: ↑26 lis 2022, 10:14 Możliwy jest też scenariusz zakończenia eksploatacji c3 po dostawach Stadlerów II. Gdzieś kiedyś spotkałem się z dokumentem, aby rezygnować z używania przyczep biernych. Tutaj chodzi pewnie o bezpieczeństwo, doczepy bierne nie hamują silnikowo. W sytuacji zagrożenia trudniej taki skład zatrzymać. Była taka kolizja w Łagiewnikach kilkanaście miesięcy temu, gdzie RW127 najechał na tył bombardiera chyba RP614, którego z trudem uratowali.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] i 2 gości