Priorytety miasta w praktyce, czyli czy aby na pewno KMK tak ważna jest w polityce transportowej Krakowa?
Bonarka - nieludzki przystanek, o którym było głośno 2 lata temu. Projekt zakończono na etapie koncepcji, bo brak środków na wykonanie. Kropka.
Kabel - również za wąski i niebezpieczny przystanek, na którym przesiada się cały Kurdwanów i Bieżanów, udało się przekonać, by jednak poszerzyć go na poważniej. Nie ma nawet 200 tys. zł na projekt.
Nowy Kleparz - temat wyszedł przy budowie dodatkowego lewoskrętu na ATW. Wbrew temu, co jest w odpowiedzi UMK, ta punktowa zmiana odetkałaby buspas zastawiony przez auta skręcające w prawo i ułatwiłaby przejazd KMK. Wystarczy drobne przesunięcie krawężnika, by była zauważalna poprawa. Nie bo nie, nie wpisaliśmy do budżetu.
Kolejna tura prób za rok. Mooooooże wtedy cokolwiek uda się zacząć. No chyba, że pieniędzy nie ma i nie będzie. Nawet jeśli nie na wykonanie, to żeby chociaż na SAM PROJEKT, by cokolwiek ruszyć, a nie czekać lata na głupi krawężnik. No chyba, że chodzi o dodatkowy pas do skrętu to jasne, bardzo ważne, trzeba koniecznie.
