24.02.2025
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 668
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
24.02.2025
Właśnie widziana 17 kierunek Dworzec Towarowy przez Kapelankę i Rondo Grunwaldzkie. Wiadomo jaki powód?
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 668
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 24.02.2025
Wykolejenie RF306 na Dworcu Towarowym. Nic nie jedzie na KG i GN. Większość tramwajów jedzie na Wieczystą. 75 nawraca I obwodnicą.
Re: 24.02.2025
Wykoleił się #RF306, tu zdjęcie: https://www.facebook.com/photo/?fbid=65 ... 5608019505michal49944 pisze: 24 lut 2025, 16:40Wykolejenie RF306 na Dworcu Towarowym. Nic nie jedzie na KG i GN. Większość tramwajów jedzie na Wieczystą. 75 nawraca I obwodnicą.
Re: 24.02.2025
A udostępnili chociaż tramwaje w relacji KG - GN?
Re: 24.02.2025
Wyjazd wagonów od strony Krowodrzy i GN jest możliwy przez Długą (łuk jest poza zasięgiem wykolejenia), więc raczej wątpię, że uruchomią wahadło - zresztą napisaliby o tym w komunikacie, a jest tylko info o autobusach zastępczych Dw. Główny Zachód - Górka Narodowa.
https://www.facebook.com/share/p/15i5kDxyB6
Ostatnio zmieniony 24 lut 2025, 17:08 przez suchy, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 668
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 24.02.2025
Niestety nie. Są jedynie autobusy DGZ-GN.
Przejazd KG-Tunel/Pawia też jest przejezdny. Tramwaje w kolejce od Tunelu/Pawiej nawróciły na DT, więc napewno da się przejechać.suchy pisze: 24 lut 2025, 17:06 Wyjazd wagonów od strony Krowodrzy i GN jest możliwy przez Długą (łuk jest poza zasięgiem wykolejenia)

- michal49944
- Ekspert
- Posty: 668
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 24.02.2025
Ruch do KG i GN wznowiony 

Re: 24.02.2025
Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2025, 20:48 przez Ankin, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 668
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 24.02.2025
Z tego co mi wiadomo to taką decyzję podejmuje dyspozytor MPK i przekazuje odpowiednio motorniczym przez radio.Ankin pisze: 24 lut 2025, 20:38 Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowych i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
Re: 24.02.2025
Dziękuję za informację.
Re: 24.02.2025
A o jakiej "przejezdności" poszczególnych odcinków mówisz? Przecież dojazd na Krowodrzę i Górkę Narodową był odcięty całkowicie (tramwaj wykoleił się na jedynym torze prowadzącym na wiadukt kolejowy).Ankin pisze: 24 lut 2025, 20:38 Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
Re: 24.02.2025
To prawda, jednak "17" i "19" mogły zawracać na Dworcu Towarowym, a zostały przekierowane. Czyżby dyspozytor nie znał układu torowego na pętli?suchy pisze: 24 lut 2025, 21:57 A o jakiej "przejezdności" poszczególnych odcinków mówisz? Przecież dojazd na Krowodrzę i Górkę Narodową był odcięty całkowicie (tramwaj wykoleił się na jedynym torze prowadzącym na wiadukt kolejowy).
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 24.02.2025
Może chodzi o sekcję zasilania, a nie układ torowy?
-
- Znawca
- Posty: 113
- Rejestracja: 19 lut 2020, 16:48
Re: 24.02.2025
Ostatni człon wystawał na przeciwne torowisko, więc nikt nie podjąłby ryzyka jeszcze kolizji. Poza tym i tak na czas wstawiania wagonu wyłączono napięcie w podstacji Kamienna.Bayer2003 pisze: 24 lut 2025, 22:17 To prawda, jednak "17" i "19" mogły zawracać na Dworcu Towarowym, a zostały przekierowane. Czyżby dyspozytor nie znał układu torowego na pętli?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości