

Skoro liter jest za dużo to zamiast litery (w miejscu symbolu na wyświetlaczu), dać cokolwiek. Mogą być nawet figury: kółeczko, kwadracik, trójkąt (nawet byłoby to spoko na papierowych rozkładach bo zlewałoby się ze sobą, jeszcze jakby to kolorowe było to już wgl. bajka), tylko po to aby jakość linie, których nie jesteś w stanie rozdzielić inną numeracją jakość posortować.lukasmaj pisze: 30 sty 2025, 13:52 Dajcie spokój z literami w oznaczeniach połączeń w systemie KMKLitery mają autobusy MLD, które wjezdzaja do Krakowa, literami są też oznaczane połączenia w gminach. Zaraz naprawdę zrobi się bajzel jeszcze większy niż jest
![]()
To może najwyższa pora aby zaczęli? Od czegoś w końcu jest wskazany kierunek na tablicy. Wprowadzanie milionów linii zewsząd dowsząd byleby ktoś nie musiał sprawdzić, że ten autobus jedzie tu, a ten jedzie tam jest kompletnie bez sensu.Kierman pisze: 30 sty 2025, 14:44 Już wielokrotnie pisałem z doświadczenia, że ludzie nie czytają na tablicach kierunkowych niczego więcej poza numerem linii. Wprowadzanie liter wariantów tym bardziej by nie czytali
Ludzie sami z siebie robią totalnych idiotów, nie trzeba im w tym pomagać. Nieważne czy napis jest na cały wyświetlacz, czy w dwóch linijkach i tak nie czytają i raczej się to nie zmieni.Quackked pisze: 30 sty 2025, 15:15 Nie róbmy już z ludzi totalnych idiotów. Rozumiem przypadki, gdy ktoś dobiega na autobus, wtedy bardziej niż "gdzie ten autobus jedzie" skupia się na "jaka to jest w ogóle linia", ale w pozostałych przypadkach nie rozumiem usprawiedliwiania, że ludzie patrzą tylko na numerek, a nie na kierunek...
Jak raz, drugi, trzeci pojadą na inną końcówkę niż chcieli, lub nie dojadą tam gdzie chcieli, bo jechali normalnym kursem, a nie wariantowym, to by się prędzej czy później nauczyli...Kuciak pisze: 30 sty 2025, 15:19 Ludzie sami z siebie robią totalnych idiotów, nie trzeba im w tym pomagać. Nieważne czy napis jest na cały wyświetlacz, czy w dwóch linijkach i tak nie czytają i raczej się to nie zmieni.
Więcej? Przykład "17 9" i "49" daje już kilkanaście kursów dziennie na "minus" - razem przez 5 dni powszednich daje to ok. 60 pełnych kursów zaoszczędzonych. Ogołocone z kursów "147", "189", "199" podbijają stawkę oszczędności.krawiec pisze: 30 sty 2025, 18:48 Czy ktoś może pokusił się i policzył o ile jest więcej kursów od 1 lutego?
Na fb ZTP:
Od soboty (01.02.2025) wracają rozkłady obowiązujące w roku szkolnym, a wraz z nimi:
- Więcej kursów tramwajów i autobusów
Jest jeszcze lepszy przykład: 182 i 482.Kierman pisze: 30 sty 2025, 21:11 Panowie, powód dla którego raz wariant oznacza się 4xx a raz nie jest banalnie prosty. Poprostu łatwiej się zawiesza linię 4xx i robi cięcia. Przykład 494 i 194
Zapowiedź już jest dawno gotowa, oczywiście lektorem MPKowskim.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości