Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

frivo
Pasażer
Posty: 5
Rejestracja: 14 lut 2025, 13:06

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: frivo » 14 lut 2025, 13:52

No tak, to rzeczywiście trochę skomplikowane. Zgadzam się, że logicznie rzecz biorąc, organizator transportu powinien być odpowiedzialny za punkty socjalne, a nie operator.

Kojak
Ekspert
Posty: 802
Rejestracja: 26 lip 2022, 20:49

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: Kojak » 14 lut 2025, 14:03

MM869 pisze: 14 lut 2025, 12:39 Zgodnie z rozporządzeniem na temat warunków BHP w komunikacji miejskiej, niestety zapewnienie punktu socjalnego leży po stronie operatora. W momencie jak to rozporządzenie wchodziło kilka lat temu, pierwotny projekt zakładał przeniesienie takich obowiązków na organizatora (co było logiczne) ale niestety wszelakiej maści ZTMy i inne ZTPy skutecznie lobbowały i udało im się to odwrócić.

W Krakowie akurat Mobilis ma umowę z MPK więc wielkiego problemu nie ma.

A co do "łatwości" postawienia - no wbrew pozorom nie jest to takie proste, własność gruntów, przyłącza uzgodnienia itp. - na wielu pętlach kilka lat to trwało żeby się punkt pojawił. To jest akurat patologia, że są nadal linie gdzie to kuleje bo mamy XXI wiek i zapewnienie godnych warunków pracy powinno być podstawą.
To rzeczywiście kwestie odpowiedzialności za kible na końcówkach są wbrew temu co podpowiada logika.
W dawnych latach MPK miało umowy z innymi obiektami, w których kierowcy mogli korzystać z WC.
Np na Rondzie Grunwaldzkim mieli kibel u przysłowiowej i dosłownej pani Haliny
https://fotozajezdnia.pl/details.php?im ... js7jhts4f2

boms
Znawca
Posty: 130
Rejestracja: 13 wrz 2022, 1:55

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: boms » 14 lut 2025, 14:15

Kojak pisze: 14 lut 2025, 14:03 To rzeczywiście kwestie odpowiedzialności za kible na końcówkach są wbrew temu co podpowiada logika.
W dawnych latach MPK miało umowy z innymi obiektami, w których kierowcy mogli korzystać z WC.
Np na Rondzie Grunwaldzkim mieli kibel u przysłowiowej i dosłownej pani Haliny
https://fotozajezdnia.pl/details.php?im ... js7jhts4f2
I dalej tak jest. Na DGZ są dogadani na WC z hotelem PURO na Ogrodowej, a na Chełmońskiego z galerią Bronowice.

suchy
Ekspert
Posty: 1171
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: suchy » 14 lut 2025, 14:46

Kojak pisze: 14 lut 2025, 11:52 Czy na czas remontu to jest taki wielki problem postawić jakąś budę ze sraczem i czajnikiem żeby sobie zrobić kawy?
No wielki problem - bo zgodnie z nowym rozporządzeniem dotyczącym BHP w komunikacji miejskiej, toaleta oraz pomieszczenie socjalne muszą być PODPIĘTE DO INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ :roll:

Więc po 1. znajdź miejsce na Dajworze albo Jarzębiny, gdzie można postawić taki kontener, a następnie 2. weź i rozkop ulicę, żeby dostać się do instalacji ;) Tylko nie zapomnij o 3 - że na takie prace musisz uzyskać wszelkiego rodzaju papierologię, zgody, pozwolenia, itp.
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w komunikacji miejskiej oraz autobusowej komunikacji międzymiastowej
§ 46.

1. Pracodawca będący operatorem lub przewoźnikiem publicznego transportu zbiorowego współfinansowanego za pośrednictwem rekompensaty, o której mowa w ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, zapewnia kierującym pojazdami na liniach komunikacyjnych możliwość skorzystania z:
1) toalety podstawowej – nie rzadziej niż co 180 min pracy;
2) pomieszczenia socjalnego – nie rzadziej niż co 240 min pracy.

2. Toaleta podstawowa powinna:
1) być zlokalizowana w odległości nie większej niż 250 m od miejsca wyznaczonego do postoju pojazdu, mierzonej po najkrótszej trasie dojścia od pojazdu do toalety;
2) być wyposażona we właściwe środki higieny osobistej i oświetlenie;
3) mieć zapewnioną obsługę w zakresie zachowania czystości;
4) być przyłączona do sieci energetycznej, kanalizacyjnej oraz wodociągowej, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 oraz z 2020 r. poz. 1608 i 2351);
5) mieć ograniczony dostęp dla osób z zewnątrz.

6. Na krańcach linii komunikacyjnych, na których są zlokalizowane obiekty posiadające pomieszczenie socjalne, toalety powinny być wyposażone w bieżącą wodę, powinny posiadać przyłączenie do sieci kanalizacyjnej lub zbiornika oraz powinny być ogrzewane i wentylowane, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

7. Pomieszczenie socjalne powinno:
1) być zlokalizowane w odległości nie większej niż 250 m od miejsca wyznaczonego do postoju pojazdu, mierzonej po najkrótszej trasie dojścia od pojazdu do pomieszczenia socjalnego;
2) być ogrzewane, oświetlone i wentylowane;
3) być wyposażone w:
a) umywalkę i zlewozmywak z bieżącą wodą, ciepłą i zimną,
b) wodę zdatną do picia,
c) środki higieny osobistej,
d) urządzenie do zagotowania wody,
e) urządzenie do podgrzewania posiłku,
f) miejsca siedzące dla pracowników,
g) toaletę, o której mowa w ust. 6;
4) mieć ograniczony dostęp dla osób z zewnątrz.

Kojak
Ekspert
Posty: 802
Rejestracja: 26 lip 2022, 20:49

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: Kojak » 14 lut 2025, 16:31

suchy pisze: 14 lut 2025, 14:46 No wielki problem - bo zgodnie z nowym rozporządzeniem dotyczącym BHP w komunikacji miejskiej, toaleta oraz pomieszczenie socjalne muszą być PODPIĘTE DO INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ :roll:

Więc po 1. znajdź miejsce na Dajworze albo Jarzębiny, gdzie można postawić taki kontener, a następnie 2. weź i rozkop ulicę, żeby dostać się do instalacji ;) Tylko nie zapomnij o 3 - że na takie prace musisz uzyskać wszelkiego rodzaju papierologię, zgody, pozwolenia, itp.
To może zamiast wyważać otwarte drzwi lepiej pójść śladem jak poniżej?
boms pisze: 14 lut 2025, 14:15
I dalej tak jest. Na DGZ są dogadani na WC z hotelem PURO na Ogrodowej, a na Chełmońskiego z galerią Bronowice.
@suchy
Po co szukasz problemów jak możesz znaleźć rozwiązanie?

kucyk
Ekspert
Posty: 2405
Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: kucyk » 14 lut 2025, 16:38

cynamon pisze: 14 lut 2025, 11:46 Pomysł będzie durny, ale gdyby 1 lub 5 puścić do zajezdni, a na trasie WK - Plac Centralny puścić takie krótkie jakby wahadło, nie wiem jakieś 71 to udałoby się uzyskać kilka dwukierunkowców na Grunwaldzkie. Myślę, że dwie sztuki na takie 71 spokojnie by starczyły.
A ja bym zrobił krótkie ale częste dowozówki dwukierunkowe: jedna z Łagiewnik do Mostu Grunwaldzkiego a drugą z Wańkowicza do Ronda Hipokratesa (pytanie tylko czy działają w potrzebnych relacjach zwrotnice?). Linie: "1" i "5" wysyłamy do Zajezdni w Hucie. ;)
Wtedy na takiej "1" czy "5" mogą kursować inne wagony. :)

suchy
Ekspert
Posty: 1171
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: suchy » 14 lut 2025, 19:29

Kojak pisze: 14 lut 2025, 16:31 To może zamiast wyważać otwarte drzwi lepiej pójść śladem jak poniżej?

Po co szukasz problemów jak możesz znaleźć rozwiązanie?
Ok, więc słucham twoich propozycji - gdzie na Dajworze znajdziesz galerię handlową lub jakieś hotele (jedyny najbliższy w okolicy, to INX Design przy przystanku Wawrzyńca) :roll:
A potem idź i przekonaj właścicieli żeby zgodzili się (bo przecież nie mają takiego obowiązku), żeby przez kilkanaście miesięcy dzień w dzień od rana do nocy (od 4-5 do 23-24) co około 10-20 minut po obiekcie chodzili im motorniczowie :roll:

Awatar użytkownika
Cyjan
Specjalista
Posty: 484
Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: Cyjan » 14 lut 2025, 19:52

Muzeum Inżynierii i Techniki, a z braku laku VI LO? Oba to miejskie jednostki. Ale to bym proponowała jako zwolenniczka tej pętli. W rzeczywistości jest tak, że najlepsze zapełnienia 1 ma naturalnie do PWŚ ale skoro tenże nie będzie obsługiwany, to minimum to jest żeby ta linia jechała do Poczty Głównej. Osobiście widziałabym rozwiązanie bardzo prozaiczne - usunięcie dwójki i puszczenie jedynki przez Basztową. Od razu można by uciąć trochę z piątki, bo Wzgórza zyskają (jako taki) dojazd do Dworca.

A jak chodzi o pusty Rakowicki... mam wrażenie że powinno się nagiąć ten przepis że każdy przystanek tramwajowy musi być obsłużony. CR, UEK i Lubicz mają już całkiem dobre autobusy i tramwaje, Muzeum Fotografii nie wiem czy się broni jako jedyny powód dlaczego jakaś linia powinna kończyć na tej smutnej pętli, a dwójka istnieje tylko aby Salwator miał coś jadącego "na lewo".
ona/jej

Awatar użytkownika
Bautosz
Znawca
Posty: 170
Rejestracja: 26 wrz 2024, 20:40
Lokalizacja: Podgórze

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: Bautosz » 14 lut 2025, 19:57

kucyk pisze: 14 lut 2025, 16:38 A ja bym zrobił krótkie ale częste dowozówki dwukierunkowe: jedna z Łagiewnik do Mostu Grunwaldzkiego a drugą z Wańkowicza do Ronda Hipokratesa (pytanie tylko czy działają w potrzebnych relacjach zwrotnice?). Linie: "1" i "5" wysyłamy do Zajezdni w Hucie. ;)
Wtedy na takiej "1" czy "5" mogą kursować inne wagony. :)
Obawiam się, że pasażerowie jeździliby tym tylko z przymusu, o ile w przypadku Kocmyrzowskiej może mieć to sens, biorąc pod uwagę to, że z R. Kocmyrzowskiego mamy szeroki wachlarz połączeń. W przypadku Monte Cassino i R. Grunwaldzkiego byłoby z tym trochę gorzej. Tacy pasażerowie musieliby polegać na często poopóźnianych autobusach, a jadąc np. do Starego Miasta należałoby czekać na 124/424 lub przesiadać się przy Alejach na tramwaje. Do tego dochodzą pasażerowie z Czerwonych Maków, którzy zapewne woleliby nie wydłużać swojej podróży uciążliwymi przesiadkami lub jazdą naokoło. Nie wspominając już o 194/494.

kot_feliks
Ekspert
Posty: 1255
Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: kot_feliks » 14 lut 2025, 20:13

suchy pisze: 14 lut 2025, 19:29 Ok, więc słucham twoich propozycji - gdzie na Dajworze znajdziesz galerię handlową lub jakieś hotele (jedyny najbliższy w okolicy, to INX Design przy przystanku Wawrzyńca) :roll:
A potem idź i przekonaj właścicieli żeby zgodzili się (bo przecież nie mają takiego obowiązku), żeby przez kilkanaście miesięcy dzień w dzień od rana do nocy (od 4-5 do 23-24) co około 10-20 minut po obiekcie chodzili im motorniczowie :roll:
A musi być akurat HOTEL albo GALERIA HANDLOWA? :roll: Nie może być cokolwiek innego?

Pierwsze z brzegu, co przychodzi do głowy, to budynek Tauronu jakieś 80m od przystanku, z całodobową portiernią i zapewne zapleczem sanitarnym dokładnie w niej (pomijając oczywiście wszystkie inne lokale na tej ulicy oraz w najbliższej okolicy) :)

Pomijam już zupełnie to, że przewoźnik ma jedynie zapewnić dostęp do takiego zaplecza. Nietrudno sobie wyobrazić choćby sytuację, gdzie umowa jest podpisana z dowolnym punktem w odległości 250m, natomiast na Dajwór stoi jakiś sensownie urządzony kontener socjalny, z toaletą, zapleczem socjalnym itd., ale bez wymaganego "podpięcia do kanalizacji" :)

I przecież tutaj nie chodzi o postawienie "toi toia" (czemu zapewne miały przeciwdziałać takie, a nie inne zapisy rozporządzenia w przypadku jakiegoś przewoźnika krzaka, tylko o nowoczesne zaplecze socjalne w kontenerze, które może zapewnić warunki równie dobrze lepsze (toaleta, miejsce na odpoczynek, kilmatyzacja, równiez dobrze kuchnia itd.), od tej "toalety podpiętej do kanalizacji".

canoe_bart
Miłośnik
Posty: 52
Rejestracja: 23 lis 2024, 14:48
Kontakt:

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: canoe_bart » 15 lut 2025, 22:55

Księżyc pisze: 14 lut 2025, 12:49 Moje propozycje układu linii tramwajowych i autobusowych.
LINIE TRAMWAJOWE :
2, 13, 17, 18, 19, 44 linie zawieszone
1. JARZĘBINY - ... - Dietla - Starowiślna - Dajwór
6. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - Świętej Gertrudy - Westerplatte - Lubicz - CMENTARZ RAKOWICKI
8. przez : Świętej Gertrudy - Westerplatte - Basztową
10. PLESZÓW - Lubicz - Basztowa - Podwale - SALWATOR
11. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - ŁAGIEWNIKI ( linia zawraca w zajezdni ) Tylko wtedy jeżeli nie zmieści się na Czerwonych Makach.
22. przez : Kalwaryjska - Krakowska - Dietla
52. przez: Brożka - Kalwaryjska - Krakowska - Dietla
LINIE TRAMWAJOWE CZASOWE :
72. CZERWONE MAKI P+R - Grota - Roweckiego - Kapelanka - RONDO GRUNWALDZKIE ( co 7,5 minuty )
73. NOWY BIEŻANÓW P+R - po trasie linii 3 - Poczta Główna - po zmienionej trasie linii 52 - CZERWONE MAKI P+R ( co 7,5 minuty )
74. BRONOWICE - po dotychczasowej trasie linii 13 - Filharmonia - SALWATOR ( co 15 minut )
75. zmiana trasy : RONDO HIPOKRATESA - ... - Basztowa - Karmelicka - BRONOWICE ( linia szczytowa co 15 minut )
77. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 50 - Rondo Grzegórzeckie - Dietla - Starowiślna - Limanowskiego - KORONA ( powrót: Krakowska - Dietla)
( co 15 minut )
78. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 18 - Filharmonia - SALWATOR ( co 7,5 minuty )
79. BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska - Brożka - Kapelanka - RONDO GRUNWALDZKIE ( co 7,5 minuty )

LINIE AUTOBUSOWE :
112, 124, 162, 189, 424 LINIE ZAWIESZONE
502 linia wydłużona do OS. PODWAWELSKIE
LINIE AUTOBUSOWE CZASOWE :
712. TYNIEC KAMIENIOŁOM / 762 PODGÓRKI TYNIECKIE - ... - Monte Cassino - Konopnickiej Al. Krasińskiego - Piłsudskiego - Podwale - Basztowa
- Lubicz - Rakowicka - DWORZEC GŁÓWNY WSCHÓD
724. CZERWONE MAKI P+R - Grota - Roweckiego - Kapelanka - Monte Cassino - Konopnickiej - ... - Pilotów - Ułanów - Al. Jana Pawła II - Lema
- TAURON ARENA KRAKÓW WIECZYSTA AL. POKOJU ( co 15 minut )
789. PLAC CENTRALNY - ... - Al. Słowackiego - Al. Mickiewicza - Al. Krasińskiego - Konopnickiej - Monte Cassino - Kapelanka - Brożka - ŁAGIEWNIKI
linia kursuje codziennie w pełnym wymiarze godzin
Zastanawiam się na linią 718 zamiast linii 789 ale nie wiem czy miała by w ogóle sens
718 CZERWONE MAKI P+R - Grota Roweckiego - Kapelanka - Zielińskiego - Most Zwierzyniecki - Księcia Józefa - SALWATOR lub wydłużona jak linia
109 do CRACOVIA STADION ( co 15 minut )
Tylko weź pod uwagę, że w tym samym czasie do remontu pójdzie jeszcze ciąg od Filharmonii do UJ i część z tych propozycji nie będzie miała racji bytu. Nawet jeśli zapomnieć o tych zamknięciach, to niektóre połączenia będą nietrafione - 11 skrócona do Łagiewnik będzie totalnym pustakiem, bo największy potok jest na Ruczaju (nie wspominając o planowanych pracach remontowych w zajezdni w tym roku); podobnie z 74, bo ludzie jednak z obu tych końcowek będą się chcieli dostać dalej niż do Bagateli czy Filharmonii. 8 kursów/h z Kleparza na Salwator to czyste marnotrawstwo pociągokilometrów (poprzednia iteracja 21 kursująca po praktycznie identycznej trasie była notorycznie zawieszana przy każdej możliwej okazji), analogicznie w przypadku Borku w kierunku Ronda Grunwaldzkiego (22 na tym odcinku nie ma napełnienia na więcej niż f-15, nawet jeśliby uwzględnić wysłanie krótszego taboru).

77 kończące w centrum Podgórza też może mieć problem z zapełnieniami, a przy okazji i Borek, i Ruczaj tracą dojazd do Tunelu. Poza tym, gdzie 73 ma nawracać w rejonie Poczty Głównej, skoro od skrzyżowania Dietla/Starowiślna w stronę dworca 3 i 52 mają wspólną trasę, nie wspominając o tym, że tego typu zastępstwo robimy kosztem Bronowic, które tracą połączenie z Bieżanowem, w zamian dostając szczytówkę do Huty i wspomniany przeze mnie wcześniej muchowóz. 10 z f-15 na Salwatorze jako zastępstwo 1 i 2 na I obwodnicy na bank będzie nie wyrabiać, podczas gdy 1 będzie radośnie kończyć trasę w środku Kazimierza.

Mam natomiast mieszane uczucia co do 712/762 ze względu na przepustowość Basztowej - wepchanie linii na I obwodnicę, która już teraz się zatyka, raczej nie skończy się niczym innym niż opóźnieniami. 718 nie traktowałbym jako zastępstwo dla 789, tym bardziej jeśli ta pierwsza będzie się kończyć w centrum, a druga jechałaby przez całe miasto, narażając się na przekształcenie rozkładu jazdy w nic nieznaczący świstek papieru.

Księżyc
Pasażer
Posty: 36
Rejestracja: 31 sty 2025, 20:34

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: Księżyc » 16 lut 2025, 21:30

Jeśli chodzi o linię 73 to mój błąd w opisie. Chodziło mi o trasę przez : Krakowską - Stradomską - Świętej Gertrudy - Poczta Główna. Co do linii 11 to można ją zawiesić i uruchomić za nią linie autobusową 711 na trasie : CZERWONE MAKI P+R - Grota - Roweckiego - Rostworowskiego -
- Trasa Łagiewnicka - Witosa - Nowosądecka - Wielicka - Dworcowa - DWORZEC PŁASZÓW. Borek Fałęcki ma dojazd do Tunelu w postaci linii 50
Oto pozostałe zmiany które można wprowadzić w moim pomyśle :
1. JARZĘBINY - ... - Rondo Grzegórzeckie - Al. Powstania Warszawskiego - Lubicz - po trasie linii 2 - SALWATOR ( co 15 minut )
2. linia nie zostaje zawieszona
6. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 18 - Dworzec Towarowy - Pawia - Westerplatte - Świętej Gertrudy - po trasie linii 6 - MAŁY PŁASZÓW P+R
(co 15 minut )
10. PLESZÓW - ... - Teatr Słowackiego - po trasie linii 4 - BRONOWICE
11. LINIA ZAWIESZONA , zastąpiona linią 711 na częściowo zmienionej trasie
71. WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - po trasie linii 1 - Poczta Główna - Świętej Gertrudy - po trasie linii 6 - MAŁY PŁASZÓW P+R ( co 15 minut )
kursuje tylko w dzień powszedni w godzinach : 4:30 - 20:00
74. Linia nie zostaje uruchomiona
75. kursuje przez : Mogilska - Tunel - Dworzec Towarowy
77. DWORZEC TOWAROWY - po trasie linii 17 - Na Zajeździe - po trasie linii 24 - KURDWANÓW P+R
LINIE : 78, 79 kursują co 15 minut
178. MISTRZEJOWICE - ... - Łagiewniki - Brożka - Kapelanka- Monte Cassino - OS. PODWAWELSKIE
189. linia nie zostaje zawieszona
718. linia uruchomiona na trasie do CRACOVIA STADION
789. linia nie zostaje uruchomiona
Pozostałe zmiany proponowane bez zmian , po zamknięciu odcinka FILHARNONIA - UJ trzeba będzie wprowadzić kolejne zmiany.
Jeżeli skrzyżowanie przy Filharmonii i UJ będą równocześnie zamknięte to można wprowadzić następujące zmiany :
1. WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - ... - Rondo Grzegórzeckie - Al. Powstania Warszawskiego -Lubicz - Basztowa - Długa - po trasie linii 18 - GÓRKA
NARODOWA P+R
2. LINIA ZAWIESZONA
6. LINIA ZAWIESZONA
10. PLESZÓW - ... - Basztowa - Długa - po trasie linii 18 - GÓRKA NARODOWA P+R
20. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - Teatr Bagatela - Karmelicka - BRONOWICE
76. MAŁY PŁASZÓW P+R - po trasie linii 6 - Świętej Gertrudy - Westerplatte - Lubicz - Rakowicka - CMENTARZ RAKOWICKI
109. BIELANY - ... - Cracovia Stadion - Aleje - Prądnicka - NOWY KLEPARZ
159. OS.PIASTÓW - ... - Cichy Kącik - Al. 3 Maja - Focha - Al. Krasińskiego - Dunin - Wąsowicza - Kałuży ( powrót : Kałuży - Focha -
Królowej Jadwigi - Piastowska ) - CRACOVIA STADION
LINIE 152, 724 przez: Al. Mickiewicza - Karmelicka - Basztowa
502. SALWATOR - Księcia Józefa - Most Zwierzyniecki - Zielińskiego - Monte Cassino - Konopnickiej - Most Dębnicki - Al. Krasińskiego -
Al. Mickiewicza - Karmelicka - Basztowa - ... - AL. PRZYJAŻNI
LINIE 712, 762 kursują Dębnicki - Aleje - Pawia - Kalinowskiego ( tunel )
LINIA 718 CZERWONE MAKI P+R - ... - Cracovia Stadion - Aleje - Prądnicka - NOWY KLEPARZ
LINIE: 8, 22, 52, 71, 72, 73, 75, 77, 79, 178, kursują be zmian
LINIE: 11, 13, 18, 19, 44, 112, 124, 162, 424 nadal zawieszone

Awatar użytkownika
Bautosz
Znawca
Posty: 170
Rejestracja: 26 wrz 2024, 20:40
Lokalizacja: Podgórze

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii

Post autor: Bautosz » 16 lut 2025, 23:07

Księżyc pisze: 16 lut 2025, 21:30
Jeżeli skrzyżowanie przy Filharmonii i UJ będą równocześnie zamknięte to można wprowadzić następujące zmiany :
Wg grafiki ZDMK nie będzie takiej sytuacji

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość