Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
No tak, to rzeczywiście trochę skomplikowane. Zgadzam się, że logicznie rzecz biorąc, organizator transportu powinien być odpowiedzialny za punkty socjalne, a nie operator.
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
To rzeczywiście kwestie odpowiedzialności za kible na końcówkach są wbrew temu co podpowiada logika.MM869 pisze: 14 lut 2025, 12:39 Zgodnie z rozporządzeniem na temat warunków BHP w komunikacji miejskiej, niestety zapewnienie punktu socjalnego leży po stronie operatora. W momencie jak to rozporządzenie wchodziło kilka lat temu, pierwotny projekt zakładał przeniesienie takich obowiązków na organizatora (co było logiczne) ale niestety wszelakiej maści ZTMy i inne ZTPy skutecznie lobbowały i udało im się to odwrócić.
W Krakowie akurat Mobilis ma umowę z MPK więc wielkiego problemu nie ma.
A co do "łatwości" postawienia - no wbrew pozorom nie jest to takie proste, własność gruntów, przyłącza uzgodnienia itp. - na wielu pętlach kilka lat to trwało żeby się punkt pojawił. To jest akurat patologia, że są nadal linie gdzie to kuleje bo mamy XXI wiek i zapewnienie godnych warunków pracy powinno być podstawą.
W dawnych latach MPK miało umowy z innymi obiektami, w których kierowcy mogli korzystać z WC.
Np na Rondzie Grunwaldzkim mieli kibel u przysłowiowej i dosłownej pani Haliny
https://fotozajezdnia.pl/details.php?im ... js7jhts4f2
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
I dalej tak jest. Na DGZ są dogadani na WC z hotelem PURO na Ogrodowej, a na Chełmońskiego z galerią Bronowice.Kojak pisze: 14 lut 2025, 14:03 To rzeczywiście kwestie odpowiedzialności za kible na końcówkach są wbrew temu co podpowiada logika.
W dawnych latach MPK miało umowy z innymi obiektami, w których kierowcy mogli korzystać z WC.
Np na Rondzie Grunwaldzkim mieli kibel u przysłowiowej i dosłownej pani Haliny
https://fotozajezdnia.pl/details.php?im ... js7jhts4f2
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
No wielki problem - bo zgodnie z nowym rozporządzeniem dotyczącym BHP w komunikacji miejskiej, toaleta oraz pomieszczenie socjalne muszą być PODPIĘTE DO INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJKojak pisze: 14 lut 2025, 11:52 Czy na czas remontu to jest taki wielki problem postawić jakąś budę ze sraczem i czajnikiem żeby sobie zrobić kawy?

Więc po 1. znajdź miejsce na Dajworze albo Jarzębiny, gdzie można postawić taki kontener, a następnie 2. weź i rozkop ulicę, żeby dostać się do instalacji

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 16 grudnia 2021 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w komunikacji miejskiej oraz autobusowej komunikacji międzymiastowej
§ 46.
1. Pracodawca będący operatorem lub przewoźnikiem publicznego transportu zbiorowego współfinansowanego za pośrednictwem rekompensaty, o której mowa w ustawie z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym, zapewnia kierującym pojazdami na liniach komunikacyjnych możliwość skorzystania z:
1) toalety podstawowej – nie rzadziej niż co 180 min pracy;
2) pomieszczenia socjalnego – nie rzadziej niż co 240 min pracy.
2. Toaleta podstawowa powinna:
1) być zlokalizowana w odległości nie większej niż 250 m od miejsca wyznaczonego do postoju pojazdu, mierzonej po najkrótszej trasie dojścia od pojazdu do toalety;
2) być wyposażona we właściwe środki higieny osobistej i oświetlenie;
3) mieć zapewnioną obsługę w zakresie zachowania czystości;
4) być przyłączona do sieci energetycznej, kanalizacyjnej oraz wodociągowej, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 oraz z 2020 r. poz. 1608 i 2351);
5) mieć ograniczony dostęp dla osób z zewnątrz.
6. Na krańcach linii komunikacyjnych, na których są zlokalizowane obiekty posiadające pomieszczenie socjalne, toalety powinny być wyposażone w bieżącą wodę, powinny posiadać przyłączenie do sieci kanalizacyjnej lub zbiornika oraz powinny być ogrzewane i wentylowane, zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
7. Pomieszczenie socjalne powinno:
1) być zlokalizowane w odległości nie większej niż 250 m od miejsca wyznaczonego do postoju pojazdu, mierzonej po najkrótszej trasie dojścia od pojazdu do pomieszczenia socjalnego;
2) być ogrzewane, oświetlone i wentylowane;
3) być wyposażone w:
a) umywalkę i zlewozmywak z bieżącą wodą, ciepłą i zimną,
b) wodę zdatną do picia,
c) środki higieny osobistej,
d) urządzenie do zagotowania wody,
e) urządzenie do podgrzewania posiłku,
f) miejsca siedzące dla pracowników,
g) toaletę, o której mowa w ust. 6;
4) mieć ograniczony dostęp dla osób z zewnątrz.
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
To może zamiast wyważać otwarte drzwi lepiej pójść śladem jak poniżej?suchy pisze: 14 lut 2025, 14:46 No wielki problem - bo zgodnie z nowym rozporządzeniem dotyczącym BHP w komunikacji miejskiej, toaleta oraz pomieszczenie socjalne muszą być PODPIĘTE DO INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ ORAZ KANALIZACYJNEJ![]()
Więc po 1. znajdź miejsce na Dajworze albo Jarzębiny, gdzie można postawić taki kontener, a następnie 2. weź i rozkop ulicę, żeby dostać się do instalacjiTylko nie zapomnij o 3 - że na takie prace musisz uzyskać wszelkiego rodzaju papierologię, zgody, pozwolenia, itp.
@suchyboms pisze: 14 lut 2025, 14:15
I dalej tak jest. Na DGZ są dogadani na WC z hotelem PURO na Ogrodowej, a na Chełmońskiego z galerią Bronowice.
Po co szukasz problemów jak możesz znaleźć rozwiązanie?
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
A ja bym zrobił krótkie ale częste dowozówki dwukierunkowe: jedna z Łagiewnik do Mostu Grunwaldzkiego a drugą z Wańkowicza do Ronda Hipokratesa (pytanie tylko czy działają w potrzebnych relacjach zwrotnice?). Linie: "1" i "5" wysyłamy do Zajezdni w Hucie.cynamon pisze: 14 lut 2025, 11:46 Pomysł będzie durny, ale gdyby 1 lub 5 puścić do zajezdni, a na trasie WK - Plac Centralny puścić takie krótkie jakby wahadło, nie wiem jakieś 71 to udałoby się uzyskać kilka dwukierunkowców na Grunwaldzkie. Myślę, że dwie sztuki na takie 71 spokojnie by starczyły.

Wtedy na takiej "1" czy "5" mogą kursować inne wagony.

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Ok, więc słucham twoich propozycji - gdzie na Dajworze znajdziesz galerię handlową lub jakieś hotele (jedyny najbliższy w okolicy, to INX Design przy przystanku Wawrzyńca)Kojak pisze: 14 lut 2025, 16:31 To może zamiast wyważać otwarte drzwi lepiej pójść śladem jak poniżej?
Po co szukasz problemów jak możesz znaleźć rozwiązanie?

A potem idź i przekonaj właścicieli żeby zgodzili się (bo przecież nie mają takiego obowiązku), żeby przez kilkanaście miesięcy dzień w dzień od rana do nocy (od 4-5 do 23-24) co około 10-20 minut po obiekcie chodzili im motorniczowie

Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Muzeum Inżynierii i Techniki, a z braku laku VI LO? Oba to miejskie jednostki. Ale to bym proponowała jako zwolenniczka tej pętli. W rzeczywistości jest tak, że najlepsze zapełnienia 1 ma naturalnie do PWŚ ale skoro tenże nie będzie obsługiwany, to minimum to jest żeby ta linia jechała do Poczty Głównej. Osobiście widziałabym rozwiązanie bardzo prozaiczne - usunięcie dwójki i puszczenie jedynki przez Basztową. Od razu można by uciąć trochę z piątki, bo Wzgórza zyskają (jako taki) dojazd do Dworca.
A jak chodzi o pusty Rakowicki... mam wrażenie że powinno się nagiąć ten przepis że każdy przystanek tramwajowy musi być obsłużony. CR, UEK i Lubicz mają już całkiem dobre autobusy i tramwaje, Muzeum Fotografii nie wiem czy się broni jako jedyny powód dlaczego jakaś linia powinna kończyć na tej smutnej pętli, a dwójka istnieje tylko aby Salwator miał coś jadącego "na lewo".
A jak chodzi o pusty Rakowicki... mam wrażenie że powinno się nagiąć ten przepis że każdy przystanek tramwajowy musi być obsłużony. CR, UEK i Lubicz mają już całkiem dobre autobusy i tramwaje, Muzeum Fotografii nie wiem czy się broni jako jedyny powód dlaczego jakaś linia powinna kończyć na tej smutnej pętli, a dwójka istnieje tylko aby Salwator miał coś jadącego "na lewo".
ona/jej
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Obawiam się, że pasażerowie jeździliby tym tylko z przymusu, o ile w przypadku Kocmyrzowskiej może mieć to sens, biorąc pod uwagę to, że z R. Kocmyrzowskiego mamy szeroki wachlarz połączeń. W przypadku Monte Cassino i R. Grunwaldzkiego byłoby z tym trochę gorzej. Tacy pasażerowie musieliby polegać na często poopóźnianych autobusach, a jadąc np. do Starego Miasta należałoby czekać na 124/424 lub przesiadać się przy Alejach na tramwaje. Do tego dochodzą pasażerowie z Czerwonych Maków, którzy zapewne woleliby nie wydłużać swojej podróży uciążliwymi przesiadkami lub jazdą naokoło. Nie wspominając już o 194/494.kucyk pisze: 14 lut 2025, 16:38 A ja bym zrobił krótkie ale częste dowozówki dwukierunkowe: jedna z Łagiewnik do Mostu Grunwaldzkiego a drugą z Wańkowicza do Ronda Hipokratesa (pytanie tylko czy działają w potrzebnych relacjach zwrotnice?). Linie: "1" i "5" wysyłamy do Zajezdni w Hucie.![]()
Wtedy na takiej "1" czy "5" mogą kursować inne wagony.![]()
-
- Ekspert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
A musi być akurat HOTEL albo GALERIA HANDLOWA?suchy pisze: 14 lut 2025, 19:29 Ok, więc słucham twoich propozycji - gdzie na Dajworze znajdziesz galerię handlową lub jakieś hotele (jedyny najbliższy w okolicy, to INX Design przy przystanku Wawrzyńca)![]()
A potem idź i przekonaj właścicieli żeby zgodzili się (bo przecież nie mają takiego obowiązku), żeby przez kilkanaście miesięcy dzień w dzień od rana do nocy (od 4-5 do 23-24) co około 10-20 minut po obiekcie chodzili im motorniczowie![]()

Pierwsze z brzegu, co przychodzi do głowy, to budynek Tauronu jakieś 80m od przystanku, z całodobową portiernią i zapewne zapleczem sanitarnym dokładnie w niej (pomijając oczywiście wszystkie inne lokale na tej ulicy oraz w najbliższej okolicy)

Pomijam już zupełnie to, że przewoźnik ma jedynie zapewnić dostęp do takiego zaplecza. Nietrudno sobie wyobrazić choćby sytuację, gdzie umowa jest podpisana z dowolnym punktem w odległości 250m, natomiast na Dajwór stoi jakiś sensownie urządzony kontener socjalny, z toaletą, zapleczem socjalnym itd., ale bez wymaganego "podpięcia do kanalizacji"

I przecież tutaj nie chodzi o postawienie "toi toia" (czemu zapewne miały przeciwdziałać takie, a nie inne zapisy rozporządzenia w przypadku jakiegoś przewoźnika krzaka, tylko o nowoczesne zaplecze socjalne w kontenerze, które może zapewnić warunki równie dobrze lepsze (toaleta, miejsce na odpoczynek, kilmatyzacja, równiez dobrze kuchnia itd.), od tej "toalety podpiętej do kanalizacji".
-
- Miłośnik
- Posty: 52
- Rejestracja: 23 lis 2024, 14:48
- Kontakt:
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Tylko weź pod uwagę, że w tym samym czasie do remontu pójdzie jeszcze ciąg od Filharmonii do UJ i część z tych propozycji nie będzie miała racji bytu. Nawet jeśli zapomnieć o tych zamknięciach, to niektóre połączenia będą nietrafione - 11 skrócona do Łagiewnik będzie totalnym pustakiem, bo największy potok jest na Ruczaju (nie wspominając o planowanych pracach remontowych w zajezdni w tym roku); podobnie z 74, bo ludzie jednak z obu tych końcowek będą się chcieli dostać dalej niż do Bagateli czy Filharmonii. 8 kursów/h z Kleparza na Salwator to czyste marnotrawstwo pociągokilometrów (poprzednia iteracja 21 kursująca po praktycznie identycznej trasie była notorycznie zawieszana przy każdej możliwej okazji), analogicznie w przypadku Borku w kierunku Ronda Grunwaldzkiego (22 na tym odcinku nie ma napełnienia na więcej niż f-15, nawet jeśliby uwzględnić wysłanie krótszego taboru).Księżyc pisze: 14 lut 2025, 12:49 Moje propozycje układu linii tramwajowych i autobusowych.
LINIE TRAMWAJOWE :
2, 13, 17, 18, 19, 44 linie zawieszone
1. JARZĘBINY - ... - Dietla - Starowiślna - Dajwór
6. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - Świętej Gertrudy - Westerplatte - Lubicz - CMENTARZ RAKOWICKI
8. przez : Świętej Gertrudy - Westerplatte - Basztową
10. PLESZÓW - Lubicz - Basztowa - Podwale - SALWATOR
11. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - ŁAGIEWNIKI ( linia zawraca w zajezdni ) Tylko wtedy jeżeli nie zmieści się na Czerwonych Makach.
22. przez : Kalwaryjska - Krakowska - Dietla
52. przez: Brożka - Kalwaryjska - Krakowska - Dietla
LINIE TRAMWAJOWE CZASOWE :
72. CZERWONE MAKI P+R - Grota - Roweckiego - Kapelanka - RONDO GRUNWALDZKIE ( co 7,5 minuty )
73. NOWY BIEŻANÓW P+R - po trasie linii 3 - Poczta Główna - po zmienionej trasie linii 52 - CZERWONE MAKI P+R ( co 7,5 minuty )
74. BRONOWICE - po dotychczasowej trasie linii 13 - Filharmonia - SALWATOR ( co 15 minut )
75. zmiana trasy : RONDO HIPOKRATESA - ... - Basztowa - Karmelicka - BRONOWICE ( linia szczytowa co 15 minut )
77. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 50 - Rondo Grzegórzeckie - Dietla - Starowiślna - Limanowskiego - KORONA ( powrót: Krakowska - Dietla)
( co 15 minut )
78. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 18 - Filharmonia - SALWATOR ( co 7,5 minuty )
79. BOREK FAŁĘCKI - Zakopiańska - Brożka - Kapelanka - RONDO GRUNWALDZKIE ( co 7,5 minuty )
LINIE AUTOBUSOWE :
112, 124, 162, 189, 424 LINIE ZAWIESZONE
502 linia wydłużona do OS. PODWAWELSKIE
LINIE AUTOBUSOWE CZASOWE :
712. TYNIEC KAMIENIOŁOM / 762 PODGÓRKI TYNIECKIE - ... - Monte Cassino - Konopnickiej Al. Krasińskiego - Piłsudskiego - Podwale - Basztowa
- Lubicz - Rakowicka - DWORZEC GŁÓWNY WSCHÓD
724. CZERWONE MAKI P+R - Grota - Roweckiego - Kapelanka - Monte Cassino - Konopnickiej - ... - Pilotów - Ułanów - Al. Jana Pawła II - Lema
- TAURON ARENA KRAKÓW WIECZYSTA AL. POKOJU ( co 15 minut )
789. PLAC CENTRALNY - ... - Al. Słowackiego - Al. Mickiewicza - Al. Krasińskiego - Konopnickiej - Monte Cassino - Kapelanka - Brożka - ŁAGIEWNIKI
linia kursuje codziennie w pełnym wymiarze godzin
Zastanawiam się na linią 718 zamiast linii 789 ale nie wiem czy miała by w ogóle sens
718 CZERWONE MAKI P+R - Grota Roweckiego - Kapelanka - Zielińskiego - Most Zwierzyniecki - Księcia Józefa - SALWATOR lub wydłużona jak linia
109 do CRACOVIA STADION ( co 15 minut )
77 kończące w centrum Podgórza też może mieć problem z zapełnieniami, a przy okazji i Borek, i Ruczaj tracą dojazd do Tunelu. Poza tym, gdzie 73 ma nawracać w rejonie Poczty Głównej, skoro od skrzyżowania Dietla/Starowiślna w stronę dworca 3 i 52 mają wspólną trasę, nie wspominając o tym, że tego typu zastępstwo robimy kosztem Bronowic, które tracą połączenie z Bieżanowem, w zamian dostając szczytówkę do Huty i wspomniany przeze mnie wcześniej muchowóz. 10 z f-15 na Salwatorze jako zastępstwo 1 i 2 na I obwodnicy na bank będzie nie wyrabiać, podczas gdy 1 będzie radośnie kończyć trasę w środku Kazimierza.
Mam natomiast mieszane uczucia co do 712/762 ze względu na przepustowość Basztowej - wepchanie linii na I obwodnicę, która już teraz się zatyka, raczej nie skończy się niczym innym niż opóźnieniami. 718 nie traktowałbym jako zastępstwo dla 789, tym bardziej jeśli ta pierwsza będzie się kończyć w centrum, a druga jechałaby przez całe miasto, narażając się na przekształcenie rozkładu jazdy w nic nieznaczący świstek papieru.
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Jeśli chodzi o linię 73 to mój błąd w opisie. Chodziło mi o trasę przez : Krakowską - Stradomską - Świętej Gertrudy - Poczta Główna. Co do linii 11 to można ją zawiesić i uruchomić za nią linie autobusową 711 na trasie : CZERWONE MAKI P+R - Grota - Roweckiego - Rostworowskiego -
- Trasa Łagiewnicka - Witosa - Nowosądecka - Wielicka - Dworcowa - DWORZEC PŁASZÓW. Borek Fałęcki ma dojazd do Tunelu w postaci linii 50
Oto pozostałe zmiany które można wprowadzić w moim pomyśle :
1. JARZĘBINY - ... - Rondo Grzegórzeckie - Al. Powstania Warszawskiego - Lubicz - po trasie linii 2 - SALWATOR ( co 15 minut )
2. linia nie zostaje zawieszona
6. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 18 - Dworzec Towarowy - Pawia - Westerplatte - Świętej Gertrudy - po trasie linii 6 - MAŁY PŁASZÓW P+R
(co 15 minut )
10. PLESZÓW - ... - Teatr Słowackiego - po trasie linii 4 - BRONOWICE
11. LINIA ZAWIESZONA , zastąpiona linią 711 na częściowo zmienionej trasie
71. WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - po trasie linii 1 - Poczta Główna - Świętej Gertrudy - po trasie linii 6 - MAŁY PŁASZÓW P+R ( co 15 minut )
kursuje tylko w dzień powszedni w godzinach : 4:30 - 20:00
74. Linia nie zostaje uruchomiona
75. kursuje przez : Mogilska - Tunel - Dworzec Towarowy
77. DWORZEC TOWAROWY - po trasie linii 17 - Na Zajeździe - po trasie linii 24 - KURDWANÓW P+R
LINIE : 78, 79 kursują co 15 minut
178. MISTRZEJOWICE - ... - Łagiewniki - Brożka - Kapelanka- Monte Cassino - OS. PODWAWELSKIE
189. linia nie zostaje zawieszona
718. linia uruchomiona na trasie do CRACOVIA STADION
789. linia nie zostaje uruchomiona
Pozostałe zmiany proponowane bez zmian , po zamknięciu odcinka FILHARNONIA - UJ trzeba będzie wprowadzić kolejne zmiany.
Jeżeli skrzyżowanie przy Filharmonii i UJ będą równocześnie zamknięte to można wprowadzić następujące zmiany :
1. WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - ... - Rondo Grzegórzeckie - Al. Powstania Warszawskiego -Lubicz - Basztowa - Długa - po trasie linii 18 - GÓRKA
NARODOWA P+R
2. LINIA ZAWIESZONA
6. LINIA ZAWIESZONA
10. PLESZÓW - ... - Basztowa - Długa - po trasie linii 18 - GÓRKA NARODOWA P+R
20. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - Teatr Bagatela - Karmelicka - BRONOWICE
76. MAŁY PŁASZÓW P+R - po trasie linii 6 - Świętej Gertrudy - Westerplatte - Lubicz - Rakowicka - CMENTARZ RAKOWICKI
109. BIELANY - ... - Cracovia Stadion - Aleje - Prądnicka - NOWY KLEPARZ
159. OS.PIASTÓW - ... - Cichy Kącik - Al. 3 Maja - Focha - Al. Krasińskiego - Dunin - Wąsowicza - Kałuży ( powrót : Kałuży - Focha -
Królowej Jadwigi - Piastowska ) - CRACOVIA STADION
LINIE 152, 724 przez: Al. Mickiewicza - Karmelicka - Basztowa
502. SALWATOR - Księcia Józefa - Most Zwierzyniecki - Zielińskiego - Monte Cassino - Konopnickiej - Most Dębnicki - Al. Krasińskiego -
Al. Mickiewicza - Karmelicka - Basztowa - ... - AL. PRZYJAŻNI
LINIE 712, 762 kursują Dębnicki - Aleje - Pawia - Kalinowskiego ( tunel )
LINIA 718 CZERWONE MAKI P+R - ... - Cracovia Stadion - Aleje - Prądnicka - NOWY KLEPARZ
LINIE: 8, 22, 52, 71, 72, 73, 75, 77, 79, 178, kursują be zmian
LINIE: 11, 13, 18, 19, 44, 112, 124, 162, 424 nadal zawieszone
- Trasa Łagiewnicka - Witosa - Nowosądecka - Wielicka - Dworcowa - DWORZEC PŁASZÓW. Borek Fałęcki ma dojazd do Tunelu w postaci linii 50
Oto pozostałe zmiany które można wprowadzić w moim pomyśle :
1. JARZĘBINY - ... - Rondo Grzegórzeckie - Al. Powstania Warszawskiego - Lubicz - po trasie linii 2 - SALWATOR ( co 15 minut )
2. linia nie zostaje zawieszona
6. GÓRKA NARODOWA P+R - po trasie linii 18 - Dworzec Towarowy - Pawia - Westerplatte - Świętej Gertrudy - po trasie linii 6 - MAŁY PŁASZÓW P+R
(co 15 minut )
10. PLESZÓW - ... - Teatr Słowackiego - po trasie linii 4 - BRONOWICE
11. LINIA ZAWIESZONA , zastąpiona linią 711 na częściowo zmienionej trasie
71. WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - po trasie linii 1 - Poczta Główna - Świętej Gertrudy - po trasie linii 6 - MAŁY PŁASZÓW P+R ( co 15 minut )
kursuje tylko w dzień powszedni w godzinach : 4:30 - 20:00
74. Linia nie zostaje uruchomiona
75. kursuje przez : Mogilska - Tunel - Dworzec Towarowy
77. DWORZEC TOWAROWY - po trasie linii 17 - Na Zajeździe - po trasie linii 24 - KURDWANÓW P+R
LINIE : 78, 79 kursują co 15 minut
178. MISTRZEJOWICE - ... - Łagiewniki - Brożka - Kapelanka- Monte Cassino - OS. PODWAWELSKIE
189. linia nie zostaje zawieszona
718. linia uruchomiona na trasie do CRACOVIA STADION
789. linia nie zostaje uruchomiona
Pozostałe zmiany proponowane bez zmian , po zamknięciu odcinka FILHARNONIA - UJ trzeba będzie wprowadzić kolejne zmiany.
Jeżeli skrzyżowanie przy Filharmonii i UJ będą równocześnie zamknięte to można wprowadzić następujące zmiany :
1. WZGÓRZA KRZESŁAWICKIE - ... - Rondo Grzegórzeckie - Al. Powstania Warszawskiego -Lubicz - Basztowa - Długa - po trasie linii 18 - GÓRKA
NARODOWA P+R
2. LINIA ZAWIESZONA
6. LINIA ZAWIESZONA
10. PLESZÓW - ... - Basztowa - Długa - po trasie linii 18 - GÓRKA NARODOWA P+R
20. MAŁY PŁASZÓW P+R - ... - Teatr Bagatela - Karmelicka - BRONOWICE
76. MAŁY PŁASZÓW P+R - po trasie linii 6 - Świętej Gertrudy - Westerplatte - Lubicz - Rakowicka - CMENTARZ RAKOWICKI
109. BIELANY - ... - Cracovia Stadion - Aleje - Prądnicka - NOWY KLEPARZ
159. OS.PIASTÓW - ... - Cichy Kącik - Al. 3 Maja - Focha - Al. Krasińskiego - Dunin - Wąsowicza - Kałuży ( powrót : Kałuży - Focha -
Królowej Jadwigi - Piastowska ) - CRACOVIA STADION
LINIE 152, 724 przez: Al. Mickiewicza - Karmelicka - Basztowa
502. SALWATOR - Księcia Józefa - Most Zwierzyniecki - Zielińskiego - Monte Cassino - Konopnickiej - Most Dębnicki - Al. Krasińskiego -
Al. Mickiewicza - Karmelicka - Basztowa - ... - AL. PRZYJAŻNI
LINIE 712, 762 kursują Dębnicki - Aleje - Pawia - Kalinowskiego ( tunel )
LINIA 718 CZERWONE MAKI P+R - ... - Cracovia Stadion - Aleje - Prądnicka - NOWY KLEPARZ
LINIE: 8, 22, 52, 71, 72, 73, 75, 77, 79, 178, kursują be zmian
LINIE: 11, 13, 18, 19, 44, 112, 124, 162, 424 nadal zawieszone
Re: Remont mostu Grunwaldzkiego - propozycje układu linii
Wg grafiki ZDMK nie będzie takiej sytuacjiKsiężyc pisze: 16 lut 2025, 21:30
Jeżeli skrzyżowanie przy Filharmonii i UJ będą równocześnie zamknięte to można wprowadzić następujące zmiany :
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości