Nie będzie zmian na 307, 310 i 503 - Miasto wycofuje się z tego pomysłu.
Wg planów 307 miało pojechać w stronę centrum przez os. Gotyk, a także zmienić końcówkę w centrum i docierać do Nowego Świata, czyli niedawno utworzonej pętli na ul. Powiśle pod Wawelem.
Zmiana trasy na północy miała być niewielkim zadośćuczynieniem za zabranie stamtąd linii 503. Ta miała być skrócona i to sporo bo na trasę Nowy Bieżanów - Nowy Kleparz. Nie obsługiwałaby więc już w ogóle Górki Narodowej.
Z kolei 310 miało być skrócone do Cracovii Stadionu, gdzie zajęłoby miejsce po 307. Linia nie docierałaby już do Salwatora.
Zmiany wg planów miały wejść w życie w przyszły czwartek, informacja poszła m.in. do gmin Michałowice i Zielonki. Na szczęście Miasto właśnie zdecydowało się wycofać z tej propozycji - trasy linii pozostaną bez zmian, w szczególności 503 nie będzie zabierane z Górki Narodowej.
Komunikacja miejska w 2025 roku
Re: Rozkłady wakacyjne 2025
https://www.facebook.com/blogkrabok/pos ... EtY2v7YBDl
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Ja rozumiem oba te postulaty, po prostu wolałabym gdyby na 71 był lepszy tabor, bo ludzie bardzo narzekają na to.
ona/jej
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
A przypadkiem nie było mówione, że po remoncie na Franciszkańskiej "6" powróci na dawną trasę na Salwator?
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Nie wiadomo. ZTP od trzech lat uznaje trasę do Cichego Kącika za stałą, zwłaszcza że sami przyznają iż relacja Cichy Kącik - UJ - Filharmonia jest potrzebna. Rada Dzielnicy z kolei pytała o możliwość powrotu "6" na Salwator. Na razie ma tam wrócić w czasie zamknięcia skrzyżowania przy UJ, czy na stałe - ma się okazać z czasem. Zatem pewnie ZTP i Rada Dzielnicy będą sprawdzać zapełnienia, nastroje pasażerów itd. i decyzja będzie zależeć od rozwoju sytuacji.Bautosz pisze: 13 cze 2025, 10:39A przypadkiem nie było mówione, że po remoncie na Franciszkańskiej "6" powróci na dawną trasę na Salwator?
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Interia o złej sytuacji finansowej Krakowa: https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news ... e_vignetteNa początku 2020 r. zadłużenie Krakowa wynosiło "tylko" 3 mld zł. Władze Krakowa jednak systematycznie bagatelizowały "sygnały ostrzegawcze", w tym niedobór 89 mln zł na pensje dla nauczycieli pod koniec 2019 r. czy trudności w pokryciu kosztów funkcjonowania miejskiej komunikacji w listopadzie 2022 r. W zeszłym roku miasto musiało zaciągnąć blisko miliard złotych kredytu, dzięki temu udało się pokryć wydatki na pensje dla motorniczych czy kierowców autobusów.
Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Jak tak dalej będzie to miasto zbankrutuje i wykupi nas (czyli Kraków razem z mieszkańcami) np: Pjongjang, a wówczas już nie będzie do śmiechu p. Miszalskiemu i jego załodze decyzyjnej. 

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
Tylko po co robią z ludzi idiotów? Artykuł bije na alarm, natomiast ZTP mówiąc brzydko wyciera sobie gębę pracownikami i ich urlopami w sprawie cięć. Nie prościej powiedzieć wprost że nie ma kasy? Nawet dziecko czytając ten artykuł połączy sobie kropki.tomek_m pisze: 26 cze 2025, 17:05 Jak tak dalej będzie to miasto zbankrutuje i wykupi nas (czyli Kraków razem z mieszkańcami) np: Pjongjang, a wówczas już nie będzie do śmiechu p. Miszalskiemu i jego załodze decyzyjnej.![]()
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości