Kobierzyn, Kliny, Pod Fortem

- Linie, trasy, rozkłady
Robert
Specjalista
Posty: 248
Rejestracja: 13 cze 2022, 20:35

Re: Kobierzyn, Kliny, Pod Fortem

Post autor: Robert » dzisiaj, 0:19

Całkowicie bez obsługi będą przystanki Zawiła, Las Borkowski i wcześniej Borkowska.
Dla okolicy zostaje jedynie Komuny Paryskiej z 736... ew spacer z Kliny Zacisze :roll:

Ydhflx
Ekspert
Posty: 645
Rejestracja: 14 gru 2022, 22:17

Re: Kobierzyn, Kliny, Pod Fortem

Post autor: Ydhflx » dzisiaj, 0:21

Skawina szuka oszczędności. Przypominam, z powodu remontu w Krakowie zawieszono "233", również bez żadnej rekompensaty w części skawińskiej. Wtedy mi tu napisano, że autobus się nie zmieści... Jak to się mówi, przypadki chodzą parami. A w zasadzie to więcej niż parami, jak zauważył ktoś wyżej, pocięto i 3 inne linie.

A jeśli Skawina naprawdę chce oszczędności, to ja już pisałem (do nich, co olali, oraz tutaj) - 283 (jeden z dwóch) jedzie tuż po 253 de facto będąc trasą skróconą tejże linii. Włączamy 283 do 253, i albo mamy brygadę mniej przy tylko nieco gorszej f (f30), albo f20 do Skawina Ajka za obecne pieniądze. Obecnie jest synchronizacja 8+30+22.

Aszaf
Miłośnik
Posty: 50
Rejestracja: 17 kwie 2023, 15:48

Re: Kobierzyn, Kliny, Pod Fortem

Post autor: Aszaf » dzisiaj, 12:01

151 można skierować do Pod Fortem, zamiast kończyć trasę na SKA Swoszowice. Na SKA obecnie praktycznie nikt nie dojeżdża - ludzie z Żywieckiej dojeżdżają 151 do tramwaju na Borek i właściwie tylko w tych rejonach ta linia jest wykorzystywana.

Po co uruchamiano 104, jeżeli znowu odcina się Kliny od dojazdu do kolei. Teraz, kiedy nie trzeba synchronizować 104 z 204, może dałoby się też 151 dowiązać z odjazdami pociągów ze Swoszowic? Znaczy kogo ja oszukuję, na pewno nic takiego się nie stanie

Jelczyk
Ekspert
Posty: 1053
Rejestracja: 11 wrz 2020, 11:24

Re: Kobierzyn, Kliny, Pod Fortem

Post autor: Jelczyk » dzisiaj, 12:05

Aszaf pisze: dzisiaj, 12:01 151 można skierować do Pod Fortem, zamiast kończyć trasę na SKA Swoszowice. Na SKA obecnie praktycznie nikt nie dojeżdża - ludzie z Żywieckiej dojeżdżają 151 do tramwaju na Borek i właściwie tylko w tych rejonach ta linia jest wykorzystywana.

Po co uruchamiano 104, jeżeli znowu odcina się Kliny od dojazdu do kolei. Teraz, kiedy nie trzeba synchronizować 104 z 204, może dałoby się też 151 dowiązać z odjazdami pociągów ze Swoszowic? Znaczy kogo ja oszukuję, na pewno nic takiego się nie stanie
Mogli 736 wydłużyć do SKA, a 151 puścić do Pod Fortem od Zakopiańskiej.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości