I tak i nie. Ale zawsze te kilkanaście (kilkadziesiąt) metrów wcześniej zacznie się rozpędzać (po przejechaniu skrzyżowania) lub później hamować (przed wjazdem na skrzyżowanie).
Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
I ile sekund zyska? 3 - 4?
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
No dokładnie. A później byłby płacz, że nie ma łuków i przy remoncie czy zatrzymaniu wszystko stoi bo nie można skręcić na pętlę Tauron lub pojechać przez JP II.
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
Słyszałem. Ale nie sądzę aby dało się to skrzyżowanie przejechać bez zatrzymania przed sygnalizatorem. Więc bez zwrotnic i tak byś się wiele bardziej nie rozpędził.kucyk pisze: dzisiaj, 16:19 A o ograniczeniach prędkości Waść Pan słyszał? Zawsze jeden kierunek łuków mniej to szybszy przejazd przez skrzyżowanie rozjazdów.
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
Za kilka(naście) lat ktoś zauważy, że tramwaj na Lema to nie taki głupi pomysł i znów całe skrzyżowanie trzeba będzie rozwalać, by dorobić brakujące relacje skrętne 
Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
Zapewne tak będzie. Ale dzięki temu będą cięcia i oszczędnościWojciech pisze: dzisiaj, 19:34 Za kilka(naście) lat ktoś zauważy, że tramwaj na Lema to nie taki głupi pomysł i znów całe skrzyżowanie trzeba będzie rozwalać, by dorobić brakujące relacje skrętne![]()
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], goracygreg i 4 gości
