W gruncie rzeczy jakby stało się to co w Tarnowie, to raczej wyszłoby na plus (przynajmniej dla mieszkańców gmin podmiejskich), bo integrację taryfową już mamy, także znika ten problem.scyzor663 pisze: 28 maja 2025, 9:02 Dlatego od dawna tutaj piszę, że komunikację aglo powinno zgodnie z ustawą przejąć województwo. Oczywiście jako organ nadzorujacy, pozostawiając gminom decyzyjność w kwestii tras i rozkładów.
Mistrzejowice
Re: Mistrzejowice
Re: Mistrzejowice
Myślisz że MLD tak od razu by przejęło wszystkie linie AGLO 2xx i 3xx nie wprowadzając żadnych zmian co do tras, oraz ilości kursów na poszczególnych liniach?mems pisze: 29 maja 2025, 17:39 W gruncie rzeczy jakby stało się to co w Tarnowie, to raczej wyszłoby na plus
Zapewne powstałyby tasiemce o długości 100 kilometrów z kilkoma parami kursów na dobę.
Integrację taryfową mamy, ale nie w pełnym tego słowa znaczeniu. Bilet metropolitalny owszem. Ale kupuję bilet za 6zł(60min) i mogę na nim jeździć w ramach KMK do woli przez te 60 min. Wsiadam z tym biletem do autobusu MLD a kierowca z tekstem: Gdzie pan tu z tym papierkiem idziesz? (Oczywiście to hipotetyczny przykład).
Więc to nie jest PEŁNA integracja taryfowa.
Re: Mistrzejowice
Nasunęła mi się taka myśl: czy linia "16" gdy już wróci, nie powinna zostać wydłużona do Zajezdni Nowa Huta przynajmniej w godzinach szczytu (żeby obsłużyć Kombinat)? Skoro "dasie" nawrócić na Zajezdni, to taka opcja byłaby bardziej pewna i punktualna niż opóźnione linie autobusowe.
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Re: Mistrzejowice
Znając ZTP jeśli tak się stanie to jednocześnie skrócą 139 do Mistrzejowic :p W sumie wtedy można zlikwidować na dobre 199 i przywrócić 139 do Mydlnik…Kitek pisze: dzisiaj, 12:20 Nasunęła mi się taka myśl: czy linia "16" gdy już wróci, nie powinna zostać wydłużona do Zajezdni Nowa Huta przynajmniej w godzinach szczytu (żeby obsłużyć Kombinat)? Skoro "dasie" nawrócić na Zajezdni, to taka opcja byłaby bardziej pewna i punktualna niż opóźnione linie autobusowe.
Re: Mistrzejowice
Pomysł wart rozważenia. W podobnej relacji (Ptaszyckiego -> Kopiec Wandy -> Kombinat -> Walcownia) jeździła "17" od 2009 roku.Kitek pisze: dzisiaj, 12:20Nasunęła mi się taka myśl: czy linia "16" gdy już wróci, nie powinna zostać wydłużona do Zajezdni Nowa Huta przynajmniej w godzinach szczytu (żeby obsłużyć Kombinat)? Skoro "dasie" nawrócić na Zajezdni, to taka opcja byłaby bardziej pewna i punktualna niż opóźnione linie autobusowe.
Re: Mistrzejowice
Pojedź pod główną bramę kombinatu ok. godziny 14:00 czy 15:00 i zobacz na własne oczy jakie olbrzymie tłumy ludzi można zobaczyć. Zaoszczędzę Ci czasu i podróży, pustki, pustki żeby nie powiedzieć totalne odludzie, Huta Sendzimira już technicznie nie istnieje, firmy i zakłady na jej terenie to maksymalnie może 5 tysięcy osób, z których większość dojeżdża własnymi środkami transportu. Po co ta 16 ma jechać pod Kombinat z Bardosa, chyba tylko po to żeby wywalić kasę w błoto.Kitek pisze: dzisiaj, 12:20 Nasunęła mi się taka myśl: czy linia "16" gdy już wróci, nie powinna zostać wydłużona do Zajezdni Nowa Huta przynajmniej w godzinach szczytu (żeby obsłużyć Kombinat)? Skoro "dasie" nawrócić na Zajezdni, to taka opcja byłaby bardziej pewna i punktualna niż opóźnione linie autobusowe.
Re: Mistrzejowice
A nie wywala się kasy w błoto wożąc tlen przez 7 dni w tygodniu przez kilkanaście godzin dziennie na Kombinat pchając tam 4 całotygodniowe linie autobusowe i jedną szczytową? Tam trzeba szukać oszczędności. Osobiście przynajmniej dwie linie autobusowe wyciąłbym stamtąd i promował jednak tramwajCarol75 pisze: dzisiaj, 20:24 Pojedź pod główną bramę kombinatu ok. godziny 14:00 czy 15:00 i zobacz na własne oczy jakie olbrzymie tłumy ludzi można zobaczyć. Zaoszczędzę Ci czasu i podróży, pustki, pustki żeby nie powiedzieć totalne odludzie, Huta Sendzimira już technicznie nie istnieje, firmy i zakłady na jej terenie to maksymalnie może 5 tysięcy osób, z których większość dojeżdża własnymi środkami transportu. Po co ta 16 ma jechać pod Kombinat z Bardosa, chyba tylko po to żeby wywalić kasę w błoto.

Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Bombardier NGT6, Google [Bot], mems i 10 gości