Komunikacja miejska w 2025 roku

- Linie, trasy, rozkłady
Awatar użytkownika
Pokrzywa
Ekspert
Posty: 590
Rejestracja: 27 sie 2022, 10:37

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

Post autor: Pokrzywa » dzisiaj, 17:41

krawiec pisze: dzisiaj, 17:32 Tylko 501 i 511 nie wjeżdżają na Dworzec Główny Wschód.
Trzeba mocno pocisnąć znowu temat budowy przystanku w tamtym miejscu, kompletnie zmarnowana sprawa, przez którą setki studentów w piątek wysiadają na Politechnice i lecą na nogach do DG / MDA
ona/jej

pjetrek
Ekspert
Posty: 793
Rejestracja: 22 gru 2020, 17:31

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

Post autor: pjetrek » dzisiaj, 17:43

krawiec pisze: dzisiaj, 17:32 Wykopać 704, którym nikt nie jeździ z DGW (skrócić do RM) i uruchomić w weekendy 489 wydłużone do Cichego Kącika.
704 pewnie i tak zaraz zniknie, bo przystanki TAKW mają być otwarte jeszcze w tym roku ;)
A zanim ZTP rozważy propozycje wzmocnienia, to trochę wody upłynie w Wiśle. Ale może jakieś 4xx to jest wyjście. Wtedy tzw. Organizator mógłby ją sobie dowolnie zawieszać w te niedzielę, które są w długie weekendy :)
Filip pisze:tak jest lepiej, przecież na 130 teraz masz przegubby w weekend, jeszcze nie tak dawno były autobusy solo
Jest lepiej, ale nadal są kursy, zwłaszcza około 19:30-20:00, które potrafią być niezabieralne, zwłaszcza że wtedy spada f10 do f15.

krawiec
Specjalista
Posty: 443
Rejestracja: 29 sie 2020, 23:23

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

Post autor: krawiec » dzisiaj, 18:39

pjetrek pisze: dzisiaj, 17:43 Jest lepiej, ale nadal są kursy, zwłaszcza około 19:30-20:00, które potrafią być niezabieralne, zwłaszcza że wtedy spada f10 do f15.
182 jest co 30 min. W weekendy nie kursuje 482, i jeszcze z UEk 189, 511.

Kitek
Pomiarowiec
Posty: 1339
Rejestracja: 17 lut 2020, 18:26

Re: Komunikacja miejska w 2025 roku

Post autor: Kitek » dzisiaj, 19:29

fysztof pisze: 29 paź 2025, 7:37 Oby przy tej okoliczności osoby decyzyjne wzięły pod uwagę przebudowę pętli - bo idealnie wychodzi teraz brak możliwości zawracania od strony Borku. Przy budowie TŁ nikt o tym nie pomyślał, co w przypadku infrastruktury tramwajowej w ogóle już nie dziwi... ale przez to przy objeździe "11" jest ona idiotycznie puszczana do Borku, a mogłaby właśnie do Łagiewnik.
Nie oszukujmy się, gdyby była możliwość zawracania na pętli Łagiewniki od strony Borku albo nawrotka przez Zajezdnię Podgórze, to "jedenastka" na obecnej trasie nie miałaby racji bytu, bo wtedy można byłoby spokojnie wydłużyć "24" z Kurdwanowa.
Linia "52" co 5 minut w szczycie to komunikacyjna racja stanu!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości